[S2] nieuwe Combi Gekocht

Car Creator

Nieuw lid
Jeey ik ben trotse eigenaar van een Superb Combi Greenline, met van alles erop en eraan, een demo. Ik ga hem einde december ophalen. Zodra ik hem heb zal de foto gepost worden, ik wil hem ook nog wrappen (dat is mijn werk) en dat zal ik zeker posten. tot gauw:baby012:
 
Proficiat en veel geluk met de nieuwe wagen!
Dat wrappen, is dat dan een mat kleurtje erop, of ga voor chroomgoud :D?
 

Car Creator

Nieuw lid
P1000606.jpg Nee waarschijnlijk mat copper of gunpowdermat (grijsmat) ik heb een Ford Raptor daarmee gewrrapt en dat zag er heel sexy uit. zie hier de foto.
 
Heus wat werk aan gehad vermoed ik, de raptor is toch een serieus beest hé!

PS. is dat dan echt zo dat je die wagen om de haverklap moet wassen? Of hoe houd je het mat dan mooi mat?
 

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd !! met je S-2 Combi, waar heb je hem gekocht ?? en is het je eerste Skoda??
En wij zijn zeker benieuwt naar de foto's !!!!!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en ben net als Hetzer erg benieuwd naar de foto's.
 

Car Creator

Nieuw lid
Hoi Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Was m'n wachtwoord kwijt:smiley29: Dat je de auto wat vaker zou moeten wassen, dat is niet zo..in ieder geval niet met de folie's die ik gebruik (3M of Avery). Er is veel op de markt op dit moment, maar deze zijn gewoon beter, en hebben een goede hechting en garantie. Zodra ik de auto heb gewrapt komen de foto's zeker op het forum!

Wat betreft waar ik hem gekocht heb!! Bij Martin Schilder Alkmaar.
 

s-line

Forumguru
Hoi,ga je de sponningen ook doen of alleen de buitenkant,ik zag bij mij op het werk laatst een Opel combo van een pionier dealer die was mat zwart gedaan maar ze hadden lekker in de sponningen zitten snijden zeg!
Wij moesten een achterscherm uitdeuken maar toen de folie eraf was konden we meteen de hele sponning ook spuiten!
Ik hoop dat jij dit beter doet.
Gr. Michiel
 

Car Creator

Nieuw lid
Hoi,ga je de sponningen ook doen of alleen de buitenkant,ik zag bij mij op het werk laatst een Opel combo van een pionier dealer die was mat zwart gedaan maar ze hadden lekker in de sponningen zitten snijden zeg!
Wij moesten een achterscherm uitdeuken maar toen de folie eraf was konden we meteen de hele sponning ook spuiten!
Ik hoop dat jij dit beter doet.
Gr. Michiel

HOI Michiel,

Nee de sponningen aan de binnekant worden doorgaans niet gedaan, omdat het zoveel meer werk is en dat niet opweegt tegen de kosten. Maar snijden in de lak is een DOODZONDE! dan zijn er echt prutsers aan de gang geweest. Ik heb de auto al, maar zodra ik hem heb gewrapt zal ik de foto's zeker posten.

GR. Carlos
 
Bovenaan Onderaan