[S2] Mute bij Columbus met telefoonvoorbereiding-bluetooth-Rsap.

kamps147

Nieuw lid
Ik heb een Superb2 2.0 TDI DSG besteld en krijg hem begin Maart. Een van mijn optie's is het Columbus systeem met telefoon voorbereiding 3, bluetooth en Rsap ( zou je door het telefoon menu moeten kunnen scrollen met je stuurbediening). Nu heb ik altijd VW gereden en als je daar in je telefoonmenu gaat zoeken schiet de navigatie/Radio al in de Mute stand. Dat is erg lastig als je alleen maar iets opzoekt. Kan iemand mij zeggen of dat met de Columbus van de Super 2 ook is??
 

hbo

Lid
Ik heb een Superb2 2.0 TDI DSG besteld en krijg hem begin Maart. Een van mijn optie's is het Columbus systeem met telefoon voorbereiding 3, bluetooth en Rsap ( zou je door het telefoon menu moeten kunnen scrollen met je stuurbediening). Nu heb ik altijd VW gereden en als je daar in je telefoonmenu gaat zoeken schiet de navigatie/Radio al in de Mute stand. Dat is erg lastig als je alleen maar iets opzoekt. Kan iemand mij zeggen of dat met de Columbus van de Super 2 ook is??

Nee, geen last van kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Werkt perfect, heb mijn windows mobile smartphone gisteren ook aan de praat gekregen via de columbus met rSAP, wel via een extra software install, maar het werkt nu perfect.
(kan je het linkje sturen als je wilt)

groet,

hbo
 

kamps147

Nieuw lid
bedankt HBO voor je reactie. Ik zou graag die link ontvangen omdat ik zelf ook in het bezit ben van een smartphone. Neemt hij ook echt alle contacten over in de display van de columbus en kun je dan via het menu bellen zonder je telefoon te gebruiken?
 

hbo

Lid
Yep, zonder problemen... Het enige wat ik moest doen was al mijn contacten overzetten van telefoon naar SIM. Maar die zijn dan ook stuk voor stuk te bedienen via touchscreen op de columbus of natuurlijk via de Maxidot.. Ik heb zelf de Samsung Omnia en daarmee werkt het dus prima. De software die je moet installeren op je smartphone installeert rSAP access, waarmee rSAP Skoda jouw toestel kan detecteren en vervolgens de koppeling tot stand kan brengen, werkt op alle windows 6x versies.


Hier de link...

http://briskoda.net/superb-ii/howto-...mobile/131709/

groeten,

hbo
 
Bovenaan Onderaan