[S2] Hij is binnen...

WillemJan

Forumguru
Hoi Mede-forummers,

Goed nieuws ontvangen: mijn bestelde S2 staat bij de dealer. Alleen.... veel te vroeg, en nu is het lange wachten begonnen. De leasemaatschappij zal hem niet voor 15 juli vrijgeven omdat eerst de leasetermijn van de oude wagen moet verstrijken.

Groetjes... Willem-Jan
 
Dat is echt balen. Ik heb 2 weken geleden van de dealer gehoord dat deze klaar stond. Helaas moet ik tot 12 juni wachten, dan geeft de leasemaatschappij ofwel mijn werkgever pas toestemming van het kenteken op naam zetten.

Succes met wachten maar hoe langer je wacht des te mooier het wordt als de dag aanbreekt :rockon:
 

WillemJan

Forumguru
Ola, dat is bijna 2 maand wachten. Succes ermee!
Thnx!

Da's wel ellendig!
Ben je al gaan kijken?
Jazeker, gisteren al. Toevallig had ik van de week de dealer aan de telefoon, en die vertelde me dat hij er mogelijk komende week al zal zijn. Daarom gisteren langs gereden en ik zag een S2 staan zoals ik die besteld had. Dus even een mail gestuurd en ik kreeg de bevestiging dat het mijn nieuwe auto betrof.
Alleen nu nog even 2 maanden wachten.

Ach.... Dan wordt hij alleen maar mooier. En ik geloof dat de dealer de nieuwe auto in de showroom gaat plaatsen. Dus staat hij daar lekker veilig.

Groetjes... Willem-Jan
 

EdK

Forumguru
regeltjes regeltjes regeltjes !
lijken net ambtenaren die leasebedrijven

Mag hopen dat je nog een flinke kostenpost op die oude skoda krijgt zodat ze er eens achter komen dat een wagen 2 maanden eerder geven misschien toch goedkoper is !
 

jaspernl

Actief lid
Thnx!


En ik geloof dat de dealer de nieuwe auto in de showroom gaat plaatsen. Dus staat hij daar lekker veilig.

Groetjes... Willem-Jan

Nou... Veilig in de showroom??? Ja, qua diefstal wel, maar niet vwb grijpgrage handjes om effe lekker alles uit te proberen, krasjes van een kinderwagen etc.
Wordt natuurlijk allemaal wel weer netjes opgelost (neem ik toch zeker aan...), maar toch...
 

WillemJan

Forumguru
Nou... Veilig in de showroom??? Ja, qua diefstal wel, maar niet vwb grijpgrage handjes om effe lekker alles uit te proberen, krasjes van een kinderwagen etc.
Wordt natuurlijk allemaal wel weer netjes opgelost (neem ik toch zeker aan...), maar toch...
Je hebt helemaal gelijk, voordat ik de auto accepteer loop ik er eerst uitvoerig omheen.

Groetjes... Willem-Jan
 

WillemJan

Forumguru
Gisteren was ik bij de dealer en heb ik mijn nieuwe auto mogen zitten... En dat zat lekker! Ook nog even naar het geluid van de Columbus geluisterd, en dat was gewoon goed. Mede dankzij het sound systeem van zo'n 10 boxen (dacht ik). Alleen wanneer het volume naar meer dan 50% ging, klonken de bassen duidelijk door. Aangezien ik meestal Radio1, radio 2 of lichte muziek draai (Marco Borsato, Lion King, Adele etc) is dat voor mij niet zo belangrijk.

De auto staat buiten, en is eigenlijk al bijna afleveringsklaar. Pon was zelfs geweest om een steekproef op mijn Superb te doen. Aangezien alles goed was, moet dat wel goed komen.

Ik zal kijken of ik wat foto's kan maken.

Groetjes... Willem-Jan
 

WillemJan

Forumguru
Vandaag zag ik een zwarte Superb TSI rijden... Mooi! Met betrekking tot de kleur precies dezelfde die ik had uitgekozen (en nu bij de dealer staat te wachten).
 

WillemJan

Forumguru
Ik wil aan de dealer vragen het volgende in te stellen. Misschien hebben jullie nog aanvullingen / verbeteringen etc. etc.
  • Aanzetten dagrijverlichting (zet ik mijn huidige auto ook altijd aan)
  • Graveren kenteken in Columbus
  • Graveren kenteken in ruiten
  • Regensensor aan

Alvast bedankt voor het meedenken.
 

WillemJan

Forumguru
De tijd is nu ook bekend: 13:00 uur. Dus op 17 juli om 13:00 uur ga ik hem halen. Samen met mijn kinderen, zullen ze leuk vinden.
 

WillemJan

Forumguru
Nieuwe afleverdatum: 16 juli om 16:30 uur. Maar dan zonder mijn kinderen. Die gaan misschien alleen maar 'klieren' omdat ze zich vervelen...
 

WillemJan

Forumguru
Ze hebben in ieder geval ruimte genoeg achterin om te spelen.
:xyxthumbs:
Hoi JC,

En dat niet alleen... Mijn oudste zoon (bijna 6) heeft wel eens de neiging om in mijn rug te trappen wanneer hij zijn zin niet krijgt. Dat zal in de nieuwe auto niet meer lukken.

Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan
 
Bovenaan Onderaan