Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
De Eibach veren zijn besteld, benieuwd wanneer ze aankomen met het Corona gedoe. Stonden nu zelfs 154 euro voor de hele set, ipv 200.

En ik ben in gesprek met men wrapper om de SuperB wat meer "eigenzinnigheid" mee te geven, word even bekijken hoe en wat en wat de kosten gaan zijn. Daarom ook even wachten met het dippen van de velgen, aangezien we nog aan het uitzoeken zijn hoe we het design gaan doen en in welke kleuren.

Spannende tijden:nailbiting::D


Screenshot_20200315-202524.jpg
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Wie weet;)

Haha @Canon-Eye , daar kan nu wel voor gezorgd worden :jaja: neenee het zal eerder in de richting volledig zwart/wit worden, maar we werken eraan momenteel. Bedoeling is ook dat de Sup reclame gaat maken voor de Wrapper. Hij moet er echt uitspringen!
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@ertromp

Waarom niet he :D

@brepus13

Veel gaan dat vinden inderdaad, maar ik wil wat anders, er een showstopper van maken, eentje die er uit springt. Maar dit alles is nog maar brainstormen, het zal heel wat anders worden. In mijn hoofd zit ik met een auto die vooraan wit is en naarmate hij nadert zou je dan de wrap en de details zien...
 

leon-cupra

Forumguru
Een S2 is geen showbak, een S2 is een familycar.
En trouwens, reclame maken voor een ander ... krijg je je percentje op de jaarlijkse omzet? Anders zou ik het niet doen :nono:

Doe het op deze manier, hoef je de S2 nooit meer te wassen :D
121333-porsche-911-gt3-rs-wrapzone-2.jpg
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Deze S2's zijn anders prima showcars.

maxresdefault.jpg skoda-superb-3_01.jpg images.jpeg.jpg d4603f2cc229658af743a21cb4a99dda.jpg

Verder zie ik niet waarom een familiewagen geen show kan stelen, ik wil gewoon wat unieks. En neen hoor ik wil best reclame maken voor zijn vakmanschap:thumbsup:
 

Tman0961

Forumguru
Velgen van foto 1 onder voertuig van foto 4.

@WhiteSuperB, misschien dat je iets moois/subtiels kan doen met 2-tone in combi met zwart. Maar eerlijk gezegd vind ik van de vier plaatjes echt de vierde het mooist qua plaatje.
 

JeSko

Forumguru
@Tman0961

Ja het grappige is dat ik dat ook in gedachten had... Ook omdat ik al een hele slab zwart glas op het dak heb liggen. Iets in de stijl van sommige Range Rovers, onderaan wit, bovenaan zwart, en alle chrome accenten wrappen in het zwart voor extra contrast. De velgen zouden dan ook zwart ( of we doen eens zot en we spuiten ze goud ) worden ookal heb ik al antraciete dip besteld, dat gaat niet mooi staan met zwart.

range-rover-sport-white-wrap.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Net nu de Eibachs besteld zijn, zie ik dat de H&R veren de auto nog één cm lager laten zakken:pieker: deze kosten hetzelfde als de Eibachs, nouja 10 euro verschil, nu heb ik wel een beetje spijt. Aangezien de SuperB wel heel hoog op zijn pootjes staat, waren de H&R's misschien de betere keuze geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan