S2 Combi is binnen, maar nog niet voor mij!

Peter79

Actief lid
Het verlossende bericht van de dealer kwam gisteren:

"Beste Peter, de Sint is langsgeweest met een groot cadeau! Je Superb Combi Elegance Businessline 170pk DSG is afgeleverd. Maar helaas mag hij nog niet op kenteken van de leasemaatschappij. Kom maar langs als je hem alvast wilt zien"

Dus op naar ArenaMobiel in Venlo en daar stond hij dan! Nog wel hoog op pootjes (transportbeveiliging/blokken), maar oh oh oh wat is hij toch chique. Onder genot van kop koffie samen met Maarten afspraak gemaakt voor aflevering 3 januari. Nog een paar nachtjes slapen....

Bijgaand wat foto's ter illustratie en kunnen jullie ook een klein beetje kwijlen net als ik vanmiddag...

Bijlagen

• achterbank.jpg
    achterbank.jpg
    15,2 KB · Weergaven: 104
  • binnen 1.jpg
    binnen 1.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 91
  • vooraanzicht.jpg
    vooraanzicht.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 86
  • zijaanzicht.jpg
    zijaanzicht.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 102
  • binnen 2.jpg
    binnen 2.jpg
    18,2 KB · Weergaven: 101

RogerS

Forumguru
Ziet er goed uit! Knap dat je het aandurft om ook de vloerbekleding in Beige te nemen. Dat heb ik net niet aangedurfd...

Ron-e

Lid
WOWw wat een slee.. Mooie car man. Heel veel succes met wachten.

En wat een ruimte he achterin poeeee.. Dat is echt niet normaal.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Peter, een mooie S2Combi is het geworden. Dat beige vind ik zeker erg mooi. Ik kon niet ivory nemen anders had ik dat ook gedaan. Complimenten hoor.

plaza

Forumguru
Erg mooi !
Ik zie dat je chromen lijsten bij de ramen hebt,:xyxthumbs: ik dacht dat dat modeljaar 2011 niet meer mogelijk was. ( ik vind hem met ook veel mooier )

Nog eventjes wachten.....maar dan kan de pret beginnen.

dijke096

Nieuw lid
zucht..............

@peter79,

Erg mooie bak, ik moet helaas ook nog ff wachten tot eerste week januari..... zucht......

gr. van een lotgenoot.

De Stip

Forumguru
Mooi wagen joh! En gedeelde smart is halve smart, want ook die van mij zal op 3 januari pas afgeleverd worden.
Maar ook de voorpret is leuk en je kunt hem af en toe gaan opzoeken toch? :)

jalex_h

Forumguru
Mooie auto!

Sterkte met wachten, we zitten in hetzelfde schuitje:aangenaam:.
Vorige week was mijn Superb al geproduceerd, dus ongetwijfeld, zal'ie daar eerdaags door de spreekwoordelijke schoorsteen ploppen. Maar de leasemaatschappij wil hem dit jaar niet op de weg hebben. Wordt druk bij de Skodadealers, die eerste week van januari.
Ik kan niet wachten, wanneer mag dat vuurwerk de lucht in?

:ot:@Corsaar:winkie:: Een kleine auto is nog geen garantie dat parkeren wel makkelijk gaat, eens maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=GzF9rw1vvWk&NR=1

Erg mooie auto!

Ben gisteren bij Arena geweest om de mijne te bekijken. Die S2 stond daar inderdaad ook ;)
Baas boven baas zullen we maar zeggen :shocked:

Peter79

Actief lid
Bedankt allemaal voor mooie reacties, het is inderdaad even vervelend om te wachten maar we mogen hem zo vaak opzoeken als we willen...
Nog even een antwoord op de eerste vraag: Er komen nog zwarte matten in, bij aflevering. Nu zit er nog niets in, maar zo licht laten bij de voetjes is niet slim, dat klopt.

Bovenaan Onderaan