S2 1.9 TDi

santo

Lid
Na 3 maanden wachten was het vandaag eindelijk zo ver: ik mocht m'n S2 gaan ophalen bij de dealer.

Configuratie:
- SII 1.9 TDi Elegance
- Platin Grey
- Leder Glamour Onyx
- Bolero radio
- donker getinte ruiten achteraan
- zonneschermen achteraan
- afneembare trekhaak
- bagagedrager + dakkoffer
- Mobiel navigatiesysteem MIO Moov 370 EUR

Echt een geweldige wagen, ik heb nog geen seconde aan mijn vorige auto gedacht (Peugeot 407 SW)

Helaas was het vandaag echt wel pokke weer, niet ideaal om een nieuwe wagen op te halen als je't mij vraagt.

Daardoor heb ik ook nog geen deftige foto's kunnen maken.

In m'n album vind je alvast al wel enkele foto's die ik snel even bij de dealer gemaakt heb
http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=129

KaleFietsbel

Actief lid
Een hele mooie auto, in een hele mooie kleur!

Ik wens je er heel veel plezier mee, maar dat gaat vast en zeker lukken !

mothergoose

Actief lid
Gefeliciteerd man, wat een pracht wagen.

Iets anders, denk je na je 407 de achter ruitenwisser te gaan missen? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.....

santo

Lid
alvast bedankt voor de positieve reacties !
Zodra ik wat mooiere foto's heb kunnen nemen, plaats ik ze in mijn album.

santo

Lid
Iets anders, denk je na je 407 de achter ruitenwisser te gaan missen? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.....

Na vandaag kan ik al meteen zeggen dat dat inderdaad geen overbodige luxe zou geweest zijn.
Met zo'n weer kan je die zeker gebruiken.

Maar vandaag was het dan ook heel slecht weer en heb ik bovendien enkel korte ritjes gemaakt (water blijft dan meer op de achterruit hangen ivm op autosnelweg denk ik) waarbij ik dan nog geregeld eens achteruit moest rijden / parkeren ook.

Globaal bekeken denk ik niet dat ik hem *vaak* ga missen, omdat situaties als vandaag niet zo veel zullen voorkomen (hoop ik)

Bothje

Heel gewoon lid
Na 3 maanden wachten was het vandaag eindelijk zo ver: ik mocht m'n S2 gaan ophalen bij de dealer.
(Besteld: 12/11/2008, geleverd: 29/01/2009, opgehaald: 10/02/2009)
Eigenlijk toch nog snel voor zo'n deftige wagen.
Proficiat.

Remon-V

Nieuw lid
Prachtige auto! Goeie kleur ook! :D (volgens berichten wordt de mijne deze week geproduceerd - ook in Platin Grey)

Veel plezier en veilige km's gewenst!

santo

Lid
Ik had de indruk dat de meeste mensen hier voor de donkere kleuren waren zoals Black Magic of Mocca Brown, maar blijkbaar zijn er toch ook die de lichtere kleuren zoals Platin Grey mooi vinden :aangenaam:

Heb vanmorgen nog snel wat foto's genomen bij daglicht en toegevoegd aan m'n album.

Zoals je kan zien geeft dit al een heel ander beeld

santo

Lid
Eigenlijk toch nog snel voor zo'n deftige wagen.
Proficiat.

Is inderdaad heel goed meegevallen want de wagen werd zelfs 2 weken eerder geleverd dan voorzien.

Hoewel ik een beetje schrik begon te krijgen door de verschillende berichten hier op het forum dat de levertijden met 3 maanden zouden verlengd zijn.

Gelukkig was dat bij mij niet het geval

santo

Lid
Prachtige auto! Goeie kleur ook! :D (volgens berichten wordt de mijne deze week geproduceerd - ook in Platin Grey)

Veel plezier en veilige km's gewenst!

Dan zou het goed kunnen dat hij volgende week al bij je dealer staat.
Mooie kleur gekozen overigens :xyxthumbs:

Remon-V

Nieuw lid
Ook bij daglicht: helemaal goed!! Mooie combinatie ook met deze (gepolijste) velgen. Ik heb zelf nog behoorlijk getwijfeld tussen de Callisto's en de Trifid. Uiteindelijk is de keuze op de Trifid gevallen, maar, nogmaals, erg mooi dit!! :yeah:

santo

Lid
Mooie combinatie ook met deze (gepolijste) velgen. Ik heb zelf nog behoorlijk getwijfeld tussen de Callisto's en de Trifid. Uiteindelijk is de keuze op de Trifid gevallen

Ik stond voor exact hetzelfde dilemma en had bijna voor de Trifids gekozen maar dan op het allerlaatste moment toch nog veranderd naar Callisto.

Nu ik ze zo in het echt zie heb ik zeker geen spijt van mijn keuze, maar de Trifids zullen ongetwijfeld ook zeer mooi zijn onder deze wagen.
'k Heb ze echter nog niet in het echt gezien.

Bovenaan Onderaan