s-point Amsterdam en Lugtstra Heemstede

Dit weekend zijn wij op zoek gegeaan naar een nieuwe Skoda Fabia combi.
Omdat ik al veel goede berichten had gehoord over S-point in Amsterdam zijn we eerst daarna toe gegaan.

Showroom zag er mooi uit, Ze hadden 2 fabia's staan allebei een sport uitvoering. We kwamen in gesprek met een jonge verkoper die alleen in het weekend aanwezig was en doordeweeks studeerde. Vriendelijke jongen maar nam geen tijd om ons een kopje koffie of thee aan te bieden. Een testrit bood hij ons ook niet aan. Hij was verder ook niet bereid om ons tegemoet te komen in de prijs, extra optie(s) of inbouw radio of carkit. We hebben daardoor besloten om naar een andere dealer te gaan.

In Heemstede naar Lugtstra gegaan en daar kregen gelijk een testrit aangeboden. Een kopje thee en koffie en hij nam de tijd om met ons te praten. Gaf ons goede adviesen en heeft ons in iedergeval aangeboden om een radio en carkit intebouwen en nog wat korting als we de radio via hem bestellen.
Deze dealer gaf ons een zeer goede indruk.

Ik weet dat kortingen bij leaseauto's laag zijn en veelal niet mogelijk.
maar een kopje thee of koffie en een testrit moet er minimaal toch wel vanaf kunnen.
Ik had niet de indruk dat de autoverkoper in Amsterdam moeite wilde doen om een auto te verkopen.
 

Jeje

Lid
je moet ook nooit met een zaterdaghulp zaken gaan doen........ 't kan hem (meestal, de goede daargelaten) niets schelen of je nu wel of niet wat koopt. Dus om daar nou meteen een dealer op te beoordelen........ (ik heb zelf verder niets met deze dealer, aangezien ik er nog nooit geweest ben, en natuurlijk is het de taak van de (filiaal-?)manager om deze jongeman te instrueren dat elke persoon die de showroom binnenloopt een potentiele klant is.)
 

EdK

Forumguru
Als je nog zoekende bent rij dan eens naar Lakeman in Purmerend !! Die heeft ook wat fabia's 2e hands staan !
Kijk anders eerst via Skoda.nl op hun website
Skoda Almere is ook een dealer die goed aangeschreven staat
 
je moet ook nooit met een zaterdaghulp zaken gaan doen........ 't kan hem (meestal, de goede daargelaten) niets schelen of je nu wel of niet wat koopt. Dus om daar nou meteen een dealer op te beoordelen........ (ik heb zelf verder niets met deze dealer, aangezien ik er nog nooit geweest ben, en natuurlijk is het de taak van de (filiaal-?)manager om deze jongeman te instrueren dat elke persoon die de showroom binnenloopt een potentiele klant is.)

Ik weet het.
Daarom vermelde ik ook dat het om een zaterdag verkoper ging, Zodat de lezers niet gelijk de conclusie trekken dat het een slechte dealer is.

De Offerte die hij zou mailen is overigens nog niet aangekomen.
maar het is nog maar 3 dagen geleden.
 
Bovenaan Onderaan