Run op tweedehands Lupo 3L

Hetzer

Forumguru
Naast eigenaren van kleine wagentjes als de Citroen C1, de Peugeot 107 of de Toyota Aygo, wordt ook de Volkswagen Lupo 3L Belastingvrij!
Staatssecretaris Jan Kees de Jager gaat met ingang van 1 januari 2010 de motorrijtuigenbelasting voor zeer zuinige auto’s afschaffen. Dit staat in de fiscale vergroeningsbrief die onlangs naar de Tweede Kamer is gestuurd.

Onder zeer zuinige auto’s worden personenauto’s verstaan met een CO2-uitstoot van maximaal 95 g/km (diesel) of maximaal 110 g/km (benzine).

Volkswagen kwam in 1999 met deze groene revolutie. Dit wagentje drinkt slechts 3 liter brandstof op 100 kilometer. Uniek voor zijn tijd en met een CO2-uitstoot van 81 gram binnen de nieuwe richtlijnen. Eigenaren rijden zo dus belastingvrij vanaf 2010!

dit maakt de Lupo 3L erg aantrekkelijk en gewild op de occasion markt


http://www.emilebakker.nl/DVHN.jpg
 

Bijlagen

  • lupo.jpg
    lupo.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 8
  • Emile_10.jpg
    Emile_10.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 7
  • Volkswagen-Lupo_3L_TDI_1999_1600x1200_wallpaper_08.jpg
    Volkswagen-Lupo_3L_TDI_1999_1600x1200_wallpaper_08.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 4
  • Volkswagen-Lupo_3L_TDI_1999_1600x1200_wallpaper_01.jpg
    Volkswagen-Lupo_3L_TDI_1999_1600x1200_wallpaper_01.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 10

LenK

Forumguru
Wordt tijd voor een bril met spiegeling aan de binnenkant. Wat een lelijkheid wordt het op de weg.
 

Mark

Banned
Wordt tijd voor een bril met spiegeling aan de binnenkant. Wat een lelijkheid wordt het op de weg.

Misschien niet moeder mooiste maar wel haast onverwoestbaar die Lupo's 3L, tellerstanden van boven de 300000 kilometers zijn geen uitzondering!
 

cvegreen

Forumguru
Ik weet niet in hoeverre de 3L verschilt met de gewone lupo , maar de gewone vind ik eigenlijk geen lelijk klein autootje . Ik moet wel toegeven dat ik het drielinkje van citroen, peugot en toyota erg geinig vind. Ik heb een beetje een dubbele voeling , of ik zie graag heel groot , zoals de nieuwe superb , s klasse , 7 serie . Maar aan de andere kant zie ik ook heel graag die hele kleintjes , de smart fortwo , het drielinkje van hierboven de C1, 107 en aygo dus , de IQ vind ik ook een heel leuk autootje , echt prachtig hoe ze zoveel binnenruimte kunnen creeren in zo'n klein ukkepukie . Die kleine dingetjes van (ik geloof) china , vind ik ook heel mooi . Tja de middelmoot vind ik saaier , maar die heel grote en die heel kleintjes spreken mij wel echt aan.
 
Bovenaan Onderaan