Ruitenwisservloeistof dop met geïntegreerde trechter

Joti

Senior Member
Geen echte gadget maar lijkt mij een mooie toevoeging. Iemand al ervaring hiermee? Kon er geen topic over vinden. Lijkt standaard in de nieuwe Scala te zitten en wordt verkocht voor het schrikbarende bedrag van 8 euro bij Superskoda (komt nog 7 euro verzending bij).

De 23e kan ik mijn O3 combi uit 2014 ophalen en ben vast rond aan het shoppen voor hebbedingetjes. Zal me daarna ook officieel netjes voorstellen...
4afee4c701d38abba64963769dfe538a.jpg
 

fanSkoda-VW

Donateur
Idd, dat zit bij mij in de Scala. Slim!
Maar andere slimme dingen zijn (over de jaren) weer verdwenen.
Zoals een parapluvak in de oprolhoes (Fab 1). En de koeling van/in het dashboardkastje in de Fabia 3.
En het opbergkastje onder de niet elektrisch verstelbare passagiersstoel.
En waarom je bij het configureren aan alles moet denken omdat het een Legotoestand geworden is.
Bijna alles is een los accessoire.

Ik ben benieuwd hoe lang (lees: kort) dit in productie blijft.

grtsss
 

kylimo

Senior Member
Goede reminder. Ooit besteld, maar er nog niet opgezet. Het blauwe doppie maar even opzoeken.

Groeten Boy
 

Joti

Senior Member
Langs de dealer geweest vandaag, kost daar slechts 5 euro dus een stuk voordeliger dan Superskoda.

Op hun onderdelen overzicht lijkt het de standaard dop te zijn maar het artikelnummer geeft wel de nieuwe variant weer.
 

Renkie

Forumguru
Maar hoe handig is dit? Kun je hiermee ook een jerrycan van 5 liter goed leegschenken? Daar lijkt het iets te klein voor.
 

Joti

Senior Member
Maar hoe handig is dit?....
Hoe doe je dat nu? Het loopt toch het reservoir in. Scheelt gewoon dat je geen extra trechter nodig hebt om het erin te gieten voor het morsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Renkie

Forumguru
Exact, ik gebruik nu een losse en grotere trechter. Ik ben gewoon benieuwd of je vanuit een 5L kan er goed in kunt schenken.
 

EdK

Forumguru
Heb gewoon ooit een jerrycan van 5 liter ruitenpis gekocht met schenktuit en die vul ik nu elke keer weer met de ruitenvloeistof van Lidl die je met water mot aanlengen om aan de -20 te komen
 
Bovenaan Onderaan