Ik heb pas losse rubbers besteld bij Conrad, standaard lengte, zelf op maat knippen, voor 2 euro per set. Kan je niet echt een buil aan vallen

. Echter het rubber is vrij stug (lijkt wel plastic!); ik had nog niet lang geleden een hele set van Würth gekocht, omdat de $$ Valeo's van de dealer mij niet bevallen zijn (begonnen na een paar weken al te strepen, en na 10 maanden begonnen ze veel herrie en geklapper te maken) die ga ik eerst 'op' maken. Eens kijken hoe lang die mee gaan.
Toch alvast eens zo'n stuk rubber op de armen van de Valeo's gemonteerd, en ik moet zeggen: het wist wel en ze doen hun werk goed. Gesteld dat je er slechts 2 a 3 maanden mee doet (gezien de verwachte kwaliteit), kom je toch op zo'n 12,- op jaarbasis voor een set. Da's al andere koek dan die 35,- van de Valeo's van de dealert :xyxthumbs:
Mijn auto staat wel altijd, de hele dag, in de zon als die schijnt, dus de ruitenwissers gaan er bij mij wellicht wat harder doorheen, vergeleken met iemand die de auto naast het huis / carport / garage heeft staan gedurende de dag. Die slijtage indicatoren, waren na 8 maanden al geel gekleurd bij mijn Valeo's...