Ruis op ipod via dension

sinesweeper

Nieuw lid
Allen,

vandaag mijn dension gateway lite aangesloten op mijn stream radio. Alles werkt perfect, alleen hoor je toch zeer duidelijk ruis en gekraak als er iets staat te spelen...
Hebben jullie mogelijke redenen of oplossingen, ik vertrek binnenkort op vakantie en iets wat ik echt niet graag heb is 1200km met ruis op de radio ;) daarvoor wilde ik net mijn ipod aansluiten...

vrgr
Gert
 

Rallye

Forumguru
Hoe heb je de Dension aangesloten? Als hij via de AUX loop (maar waarom dan een Dension) zou je kunnen prberen de iPod harder te zetten en de AUX op stand 1 i.p.v. 3. Dan versterkt de Stream de ruis niet.
 

sinesweeper

Nieuw lid
de dension is aangesloten op de quadlock stekker (ingang van de cd wisselaar).
Ik vermoed ondertussen dat het een massa probleem is.
 

hemi24

Forumguru
zwarte massa kabel van de kabel naar de Dension gateway wel bevestigd aan de behuizing van de radio?
Zowel de ice>link als de gateway zijn mij in het verleden zeer goed bevallen, juist door de afwezigheid van ruis!
 

sinesweeper

Nieuw lid
Ik heb de massakabel al aan het blote ijzerwerk van de auto bevestigd en nog steeds ruis en zeer hol klinkende muziek, precies of de muziek enke instumentaal is opgenomen.... vreemd
 

hemi24

Forumguru
Heb je de geluidsinstellingen al gecontroleerd van je radio-unit?

Bij enkele apparaten, waaronder de systemen die geleverd worden door Blaupunkt, kun je de geluidsinstellingen (Bass, Treble, etc.) instellen per bron (radio, cd, cdc, etc. ...).
 
Bovenaan Onderaan