Rudolfi's grijze Leon 1.4 TSI ACT FR DSG7

rudolfi

Forumguru
Ter ondersteuning van de rode duivel van Ertromp ook nog een grijze variant van het zustermerk.

0473fe6850061ec021be34fc56b581f3.jpg


b6289c4634dfa2811d01e7b60bf7ad60.jpg
 

rudolfi

Forumguru
Ik rijdt er nu bijna 2 weken mee en het bevalt mij uitstekend mijn O3 combi was een hele fijne auto, maar nadat ik gereden had in een Leon met DSG was ik verkocht. Wilde eerst voor een ST gaan maar ik vind de vijf deurs persoonlijk mooier. Deze auto stond op voorraad en ik kon een goede prijs krijgen voor de Ocatvia dus toen toch de knop maar door gehakt. Had de keuze uit een grijze en een zwarte vond de grijze iets sjieker.
Ik denk dat ik ook een beetje een Seat tik heb, want dit is inmiddels m'n vijfde Seat Leon.
De eerste was een 1M, 1.9 TDI signo (lease), daarna een 1P business line (lease). Toen bij wisseling van baan een 1P 25 edition II benzine, vervolgens een rode 1P facelift Sport en nu na een uitstap bij Volvo (C30) en een O3 combi terug bij Seat.
 

rudolfi

Forumguru
Waar ik me nog het meest over verbaas is dat de O3 en de Leon beide op het MQB platform staan, maar dat het qua sturen een total andere auto is. Zal natuurlijk ook wel komen omdat de O3 een 1.2 TSI is en deze Leon uitgerust is met drive mode wat ik op de Octavia niet had. Het enige wat ik tot nu toe mis t.o.v. de O3 combi zijn de automatisch dimmende buitenspiegels. Heb afgelopen zaterdag nog wel het neusje iets verfraaid, door het stuk waar de nummerplaat aan zit zwart te maken.

c6a2e089ced464edaf22573053e803a2.jpg
 

rudolfi

Forumguru
na behoorlijk wat borduurschade op de RS wielen te hebben en eigenlijk de Leon ook nog wel iets om laag te willen hebben, gisteren maar een setje 19 inch Cayenne replica wielen gehaald met een hogere ET waarde waardoor we nog iets lager kunnen met de auto.
8714679bd56146de32e6e81487cbe453.jpg
 

rudolfi

Forumguru
Thnx, vind m alleen iets hoger lijken te staan met deze wielen en banden ET 50.
De RS wielen met ET45 kwamen verder naar buiten dus de wielkasten leken meer gevuld, dit stuurt daarentegen wel weer wat beter en heeft minder last van spoorvorming.
 
Bovenaan Onderaan