Rubberen matten

Ron_2

Senior Member
Met deze fa. heb ik geen ervaring, ik heb ze voor de Yeti bij Winparts besteld omdat ik daar nog wat andere accesoires zag, volgens mij zijn de prijzen vergelijkbaar.
Ik vind het profiel van de matten van Winparts iets mooier, de pasvorm en bevestiging zijn in ieder geval prima in orde, ook de levering verliep zonder problemen.
 

alexis

Lid
Hoi Reddrummaster,

Ik heb twee weken geleden bij hun een set rubber matten besteld voor mijn FC GL, binnen drie dagen geleverd, pasklaar (op de knoppen, die voorin zitten om de matten vast te houden), dus wat mij betreft aan te bevelen.

Alexis
 
Ongeveer 85-86 km op basis van een literprijs Diesel van 1.47 en een verbruik van 1:19 :-).
Enfin, de matten zijn besteld, zullen komende week wel in Mierlo arriveren.
Thnx voor de reacties.
 

mauricemauzzz

Actief lid
Hallo Reddrummaster,

Ik neem aan dat je inmiddels je rubberen matten(incl. kofferbakmat) binnen hebt.
Ben je er tevreden over?
Ik ben namelijk van plan om ook de genoemde mattenset(incl. kofferbakmat) van rubbermattenshop aan te schaffen.

Mogelijk dat je(of iemand anders) een aantal vragen voor me zou kunnen beantwoorden:
- Is de bevestiging van de mattenset "compatible" met de aanwezige knoppen in de Octavia II FL-combi?
- Is het mogelijk om met de kofferbakmat nog steeds gebruik te maken van de bevestigingsogen in de laadvloer?

Groet. Maurice
 

mauricemauzzz

Actief lid
Hallo Alexis,

Bedankt voor je antwoord!
Ben je nog steeds tevreden over de matten?

Ik had in 1e instantie bij de dealer geïnformeerd naar de prijzen.:smiley29:

-Rubb. mattenset: ong. € 54,-
-Rubb. kofferbakmat: ong. € 62,-

Op internet is het dus "ietsje" goedkoper...

Gr. Maurice
 

alexis

Lid
Hoi Maurice,

Ik gebruik de matten nu voor het tweede seizoen (heb ze er twee weken geleden weer ingelegd). Ze zijn goed, makkelijk schoon te maken, en zo te zien goed slijtvast. Door de opstaande rand blijft het vocht keurig op de mat liggen.

Groeten,

Alexis
 

mauricemauzzz

Actief lid
Hallo Alexis,

Bedankt voor de aanvullende info!
Ik ga ze binnenkort dan ook maar bestellen, aangezien het weer er niet beter op wordt...:biggthumpdown:

Gr. Maurice
 
E

Ex-lid 2926

Jaren geleden voor mijn toenmalige Opel Astra een paar goedkope universele rubbermatten gekocht bij de Lidl. Moesten even op maat gesneden/geknipt worden. Voldeden dermate goed dat ze er het hele jaar in bleven liggen. Leeg gooien, sopje erover en weer schoon. Ideaal.
En had het geluk dat ze met een klein beetje bijsnijden zo weer in de O2 pasten. Gebruik ze dus nu al een jaar of zes.
De "maatmatten" zijn natuurlijk iets mooier. Voor de Panda van mijn echtgenote heb ik een set originele Fiat rubbermatten opgescharreld op MP En daar komen de tapijtmatjes dus ook niet weer in.
 
Bovenaan Onderaan