Rubber doorgesleten

Bij het instappen viel mijn oog op de rubber van de B-stijl die ter hoogte van de zitting van de bestuurderstoel volledig doorgesleten is(waarschijnlijk van het in en uitstappen). Mijn auto is net 1 maand uit de garantie. Kan ik hierop nog coulance krijgen?
 

Roco

Lid
Bij mijn auto kun je krapan zien dat ik er wel es met de jas langs ga, maar verder is de strip in 99,999999 % conditie. ( nu 2 jaar oud)
heb je soms (vaak) ruwe kleding aangehad oid?

Of heb je de stoel in de achterste stand staan ?
 

joergarms

Senior Member
Ik let er altijd op dat ik de rubbers niet raak tijdens het in/uitstappen. Maar ik ken genoeg mensen die ook met de schoenen min of meer vol op de dorpel gaan staan en daar ook het rubber kapottrappen. En het hangt natuurlijk ook af van het "formaat" van de bestuurder. Als je wat forser bent, raak je natuurlijk eerder de Bstijl.
Maar ik zou altijd proberen of je met een korting andere rubbers kunt krijgen. Denk trouwens dat die best prijzig zijn. Gaat namelijk helemaal rondom.
 

van_der_P

Senior Member
Origineel zijn ze zeker duur, ik heb al eens bedragen van rond de 75 euro gehoord. Of je zou ze aan de meter moeten kopen bij een of ander rubberhuis. Dan is de prijs wat lager.
 

LenK

Forumguru
@joergarms: Ik zou niet weten hoe ik de auto in moest komen als ik eerst op de dorpel ging staan.

@robson: ongeacht hoe je in of uit stapt. Bij een auto van 2 jaar oud hoort dat rubber nog goed te zijn.
 
gezien de auto net 2 jaar is heb ik een nieuw deurrubber besteld, dan ziet het er weer netjes uit. En natuurlijk beter opletten met instappen.
 
Bovenaan Onderaan