Rubber beschermstrip

bouwdirk

Senior Member
heeft er iemand ervaring met deze rubberen strips?

Ondertussen de 1ste kras achter op de laaddrempel en wil me toch behoeden voor
verdere krassen.
De ABS toestanden vind ik niet mooi en de RVS lijkt me dan weer "overkill"

EdK

Forumguru
Hoe ga je deze strip plakken ??
Met montagekit oid ?? en wat doet dat met je lak....
Kunt beter even op superskoda.com kijken voor een op maat van jouw wagen strip.
Die worden tevens met een dubbelzijdige tape afgeleverd. Dus netjes positioneren en plakken maar en klaar

JA wel wat duurder maar stukken minder ergenis achteraf

EdK

Forumguru
@bouwdirk ik zie op de link die je meegeeft nergens iets staan over dubbelzijdige tape van 3M of ander merk.

maar goed buiten dat denk ik niet dat het mooi blijft zitten dat het gaat lubberen op langere duur.
Dat het aan de zijkanten niet mooi zal aansluiten op je lak ( kieren ) etc.
Voor mezelf sprekend zou ik het niet bestellen en voor de harde uitvoeringen gaan die bv op superskoda staan maar die ook gewoon bij de dealer verkrijgbaar zijn.

Misschien wat duurder uit maar gaan wel een wagenleven mee is mijn ervaring met die ik op mijn Yeti heb zitten.

bouwdirk

Senior Member
op meerdere van de links op aliexpress krijg je deze wel te zien, juist slechte link genomen :bloos:

de rvs uitvoering geniet mijn voorkeur boven de ABS-toestanden,
De rubber uitvoering zou vooral naar looks toe mooier zijn op m'n rode spaceback

nog ff verder googlen mss komt er nog wel iets leuks uit het net

fireben

Forumguru
ik heb deze bij superskoda gekocht en vind hem goed is geen rubber maar plastic maar is mooi en goed :yeehaa::yeah::yeah::rockon:

Bijlagen

• 20161216_120150.jpg
    20161216_120150.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 38

bouwdirk

Senior Member
mmm, mezelf een uurtje geleden bij e-bay geregistreerd, wil nu de carbon folie bestellen maar
krijg de melding dat mijn aankooprechten tijdelijk zijn beperkt. Heb bij 2 verschillende aanbieders geprobeerd ondertussen.

Moet ik gewoon nog een dagje wachten of is dit een ander probleem

Ihre Kaufrechte wurden vorübergehend eingeschränkt.

Sie dürfen derzeit nur Artikel über Ihren eBay-Warenkorb mit sofortiger Bezahlung bei der Kaufabwicklung kaufen. Dies ist bei allen Angeboten im Festpreisformat oder mit der Option „Sofort-Kaufen“ der Fall. Wenn Sie solche Artikel kaufen möchten, klicken Sie im Angebot einfach auf „In den Warenkorb“. Wenn die Option „In den Warenkorb“ nicht verfügbar ist, suchen Sie nach einem anderen Angebot, für das diese Option angezeigt wird.

fireben

Forumguru
mmm, mezelf een uurtje geleden bij e-bay geregistreerd, wil nu de carbon folie bestellen maar
krijg de melding dat mijn aankooprechten tijdelijk zijn beperkt. Heb bij 2 verschillende aanbieders geprobeerd ondertussen.

Moet ik gewoon nog een dagje wachten of is dit een ander probleem

Ihre Kaufrechte wurden vorübergehend eingeschränkt.

Sie dürfen derzeit nur Artikel über Ihren eBay-Warenkorb mit sofortiger Bezahlung bei der Kaufabwicklung kaufen. Dies ist bei allen Angeboten im Festpreisformat oder mit der Option „Sofort-Kaufen“ der Fall. Wenn Sie solche Artikel kaufen möchten, klicken Sie im Angebot einfach auf „In den Warenkorb“. Wenn die Option „In den Warenkorb“ nicht verfügbar ist, suchen Sie nach einem anderen Angebot, für das diese Option angezeigt wird.
superskoda.com hahah gewoon goed en orgineel

Spinal

Forumguru
@bouwdirk kan zijn dat het even duurt voordat één en ander geactiveerd is.

Overigens heb ik dezelfde folie en ben er zeer tevreden over. Het voelt en ziet eruit als echt carbon. Ik vind die ABS beschermers niet mooi.

Bovenaan Onderaan