RS stickers

Fobia

Nieuw lid
Dag allemaal,

ik ben hier nieuw en ik heb een vraag. Ik zag vandaag een octavia met 2 streepjes op de grill. Ik vond het heel mooi, maar kan het nergens op internet vinden alleen op een website. Wat ik wilde weten is of iemand dezelfde stickers heeft? Wat adviseren jullie hierover?doen of niet? gr Ugo

Bijlagen

• Skoda_Grill_strepen-500x500.jpg
    Skoda_Grill_strepen-500x500.jpg
    146,2 KB · Weergaven: 80

Cordoba

Forumguru
Op de foto in de bijlage doet het me sterk denken aan de Italiaanse vlag, zoals je dat bijvoorbeeld ook wel eens op Alfa's ziet. Aangezien Skoda geen Italiaanse auto is, zou ik het niet toen, tenzij je de auto gebruikt om pizza's te bezorgen.

Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak, maar dit is hoe ik erover denk.

Fobia

Nieuw lid
ja, daarom:D) ik ben Italiaans :DD ik ben nu wat enthousiaster hoor :D maar die mist witte streep.

CDK

Forumguru
@Ertromp, tis nie waar nie eej ik heb recent een Bardolinolaanse Fobia opgelopen en dan ga jij daar weer over beginnen........ :)

@Fobia, helaas nog nooit zo 1 in het wild tegen gekomen....

greetz Corné

Joske

Forumguru
Op een Skoda zal het dan toch blauw rood wit moeten worden hoor.. :jaja:

"de derde kleur is op ingenieuze wijze gecamoufleerd door de achtergrond van het forum..."

• Leuk
Waarderingen: CDK

Fobia

Nieuw lid
ik had hem wel besteld. gister binnen gekregen en vandaag geplakt :D hier is de resultaat van mijn grill stickers. i:jaja:

Bijlagen

• skoda.jpg
    skoda.jpg
    263,8 KB · Weergaven: 48

Joske

Forumguru
Nou ik doelde op de kleuren van Tsjechië met mijn vorige post ;), wegens sprake van een Italiaanse vlag een paar posts daarboven :D

Vind het niet misstaan op jouw grill alleszins! Alleen in combinatie met jouw lakkleur vind ik het persoonlijk minder geslaagd, maar dat is smaak uiteraard! :)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan