Routeberekening mislukt

Goededag, iemand ervaring met Navi die aangeeft routeberekening mislukt?

Superb3 2020
Systemversie 330
Navisoftware 23/6

In Nederland bij vertrek vakantie ingesteld op eindpunt in Italië. Na grensovergang Oostenrijk- Italië ziet de Navi wel waar we zijn realtime maar geen eindadres meer mogelijk.

Bij opnieuw instellen komt de melding “routeberekening misluk”. Dit blijft ook verderop in Italië. Ook in Italië instellen op bv Amsterdam heeft dezelfde melding. Ik ging er vanuit dat bij de update Europa er wel op zou staan.

Wat ik me afvraag inmiddels:

Zit Italië er wel op?
Waar kan ik dat zien?
Wat zou andere oorzaak kunnen zijn?

Zoals gezegd; nieuwste software geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:

CDO

Forumguru
Hetzelfde gehad toen ik vanuit de UK terug kwam. Adres inclusief land opnieuw invoeren was bij mij de oplossing

Bij Škoda geven ze 1 bestand 2024/2025. Je kunt niet kiezen

Ik bedoel eigenlijk dat dat niet werkt…

EdK

Forumguru
Wat je aangeeft alszijnde dat hij dus niet kan berekenen komt bij mij over als dat Italië er niet op staat.
Vaak kan hij dan nog wel berekenen op de grote snelwegen maar zodra je eraf gaat is het over en uit !
Het gaat bij mij nu automatisch in de Fab4 maar weet wel met updates met de Fab 3 dat ik meerdere keuzes had voor europa
En dat ik daar op bepaald moment een juiste keuze in heb moeten maken zodat ik de landen had waar ik wel eens kom.

Dat is met update navi mib3 volgens mij niet mogelijk. Je kunt maar 1 bestand downloaden. 24/25. Losse landen kiezen is niet als mogelijkheid voorbij gekomen. USB-c erin en rijden - wachten totdat er een nieuwe versie is aangeven…

Laatst bewerkt:

Captain Hook

Forumguru
Tip voor @Mavando je kunt je berichtjes, zeker vlak na het plaatsen, nog wijzigen hoor! ;)

Dan kun je de 'rare' tikfoutjes alsnog er uit halen.
Leest voor iedereen, zeker later, een stuk prettiger. :jaja:

Bovenaan Onderaan