Route lijst in navigatie

Okki

Forumguru
Even een (stomme) vraag.
Betreft Amundsen in Skoda Rapid 2016.

Als ik een route heb aanstaan, kan ik dan ook ergens een lijst van heel de route op het scherm krijgen waar je doorheen kunt scrollen?

Bij mn vorige systeem kon dat door rechtsboven op een toets i te drukken.

Okki

Forumguru
Ook gelezen, ook niet gevonden, maar dacht misschien een truc.
Wel jammer, was makkelijk om de route even vooruit te scrollen om te zien welke hij neemt.
Op scherm met lange route soms niet heel duidelijk.

D

Deleted member 24009

Jammer, was dit draadje aan het volgen, heb ook nergens een optie kunnen vinden om dit te zien. Zou met de reis naar Italië wel handig zijn geweest om te kunnen zien welke route het ding voorstelt...

Stakie75

Senior Member
Ben "blij" dat ik niet de enige was die zich suf heeft gezocht hiernaar. Mis die functie ook.

MadDog2K

Actief lid
Zat ik idd. ook al te zoeken, maar dan voor de nieuwe Columbus.
Kan ik niet vinden.

Net als dat ik nergens iets kan vinden om de laatste instructie nog eens te herhalen,
volgens mij geeft de handleiding ergens aan dat dit juist op de Columbus niet kan

D

Deleted member 24009

Lol, bij Skoda zijn ze nog wakker. Ben nu aan het chatten over deze vraag...

Edit...ik krijg zsm een reactie per mail, zal het antwoord hier delen

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 24009

En hier dan de reactie van mijn dealer:
Bedankt voor u mail.
Ik heb even voor u nagevraagd in de werkplaats, mijn collega's geven aan
als u op start navigatie drukt dan kunt u met u draai knop in en uitzoomen

Geen idee of dit inderdaad het gewenste resultaat geeft, ik heb de auto nu niet....

D

Deleted member 24009

Klopt, net even geprobeerd. Door flink uit te zoomen en scrollen kan je de route volgen, maar geen lijst of handig boven aanzicht van de hele route zoals bv bij TomTom. Jammer

D

Deleted member 24009

Enige wat ik heb kunnen vinden om een overzicht van de route te krijgen: (in ieder geval voor de Amundsen pre FL): nadat het reisdoel is ingevoerd en melding dat de routebegeleiding is gestart klikken op de knop voor weergave. Vervolgens uit het bovenste rijtje (waar je kiest voor bv 2D of 3D) klikken op het symbool met het vlaggetje en het "kronkeltje" . Zojuist geprobeerd en ik zie (voordat ik wegrij) keurig een overzichtkaart van de door de Amundsen gekozen route. Pagina 180 van de handleiding overigens.

Is nog steeds geen lijst en de vraag van de TS is niet beantwoord, maar voor mij voldoende, kan in ieder geval zien welke route er gekozen is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan