[Roomster] We hebben hem, de Roomster

van_der_P

Senior Member
Zaterdag was de dag dat we de Roomster konden ophalen
471.gif
.
We hadden voor de kleur Polar Bleu gekozen, een mooie kleur. Dus een goede keuze zeker in combinatie met de blauwe binnen bekleding en het twee kleurig dashboard (zwart en wit/grijs)Het sun set (extra getint glas) zorgt voor een mooi contrast ziet er geweldig uit.
Verdere opties die we er bij besteld hebben zijn het Panoramadak dit werkt erg ruimtelijk veel licht in de auto lijkt hierdoor nog ruimer. Dashboard met Maxi Dot ziet er iets sportiever uit dan de saaie meters die standaard gemonteerd zijn. Verder de radio Dance voor een fatsoendelijk stukje muziek
680.gif
. De dealer heeft de winterbanden + velg van de Fabia op de Roomster gemonteerd en paar leuke skoda wieldoppen er op maken de zaak af.
Na het betalen, en het in laden van de orginelen wielen, het in ontvangste nemen van een bloemetje
xyxthumbs.gif
, konden we de eerste kilometers gaan rijden. Thuis gekomen zijn we meteen begonnen om de auto 'ín te richten'. Jullie kennen dat wel.
Gevaren driehoek erin, meteen een probleem waar laat ik dat ding. Bij de Fabia lag dat ding bij het reserve wiel. Bij de Roomster is er geen plek voor. Dus maar met een spanband langs de zijkant van de kofferruimte gebonden.
407.gif
Men heeft wel een uitspaaring gemaakt aan de achterzijde maar die is te klein daar past dat ding niet in. Over het algemeen vind ik dat er minder afleg mogelijkheden zijn dan in de Fabia. s'Middags maar een stuk gaan rijden. Rijdt goed ligt goed op de weg en het geluid van deze 1.4 valt best mee.
baby012.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Re: We hebben hem, de Roomster

Gefeliciteerd met de Roomster en vele veilige kilometers toe gewenst.
 

EdK

Forumguru
Re: We hebben hem, de Roomster

Gefeliciteerd met de Roomster en hoop dat je er veel plezier aan mag beleven !!

Ikzelf moet nog een 4 weken op hem wachten want hij zou eerst in week 2 geproduceerd worden en dat schijnt nu week 4 geworden te zijn volgens de heren van Skoda.
Tja en wachten duurt zooo lang !!

Hoop dan ook dat jullie af en toe je bevindingen neerzetten zodat de Roomster wachtenden een beetje afleiding hebben !!
 
Re: We hebben hem, de Roomster

Gefeliciteerd
smile.gif

Wanneer komen de foto's
wink.gif


Zelf moet ik nog een maandje wachten voordat ik 'm op kan halen
frown.gif
 

Mark

Banned
Re: We hebben hem, de Roomster

Proficiat met je nieuwe wagen en veel rijplezier toegewenst!
 

Boet

Actief lid
Re: We hebben hem, de Roomster

Mooi kleurtjuhhhh!

Gefeliciteerd! Bij mijn weten Roomster nummer drie alhier. Veel rijplezier gewenst!
 
Bovenaan Onderaan