Gezocht Roomster onderdelen in Blue storm metallic

Paso

Lid
Zoek onderdelen voor een Roomster fase 1 (2009) in blue storm metalic.
Bumper voor, motorkap, spatbord rechtsvoor. In degelijke staat nog.
Ook rechtse koplamp met projector.
 

EdK

Forumguru

Zou zeggen kijk eens bij bovenstaande link !
En ja zit in NL maar even bellen met ze of ze het toch kunnen toesturen is altijd het proberen waard !
En kans is dat ze de andere onderdelen ook hebben, maar dat ze niet op site staan...
 

Paso

Lid
Onderdelenlijn krijg ik vooral nieuwe lampen aangeboden en bumpers in de verkeerde kleur die dan nog duurder zijn als een nieuwe Diederich te kopen.
 

EdK

Forumguru
Wel eens bij nagedacht dat al vind je er één in de juiste kleur dat er alsnog een kleurverschil kan/zal wezen !!??
Denk dat je beter voor schade vrije onderdelen kunt gaan en deze dan bij een spuiter in de juiste kleur laat spuiten
En als goed spuiter is dan zal hij jouw kleur op je wagen meten en aan hand van dat de kleur bepalen.

Zelf gehad met Yeti en een spoiler die ik in kleur wilde hebben, de orginele kleurcode bleek redelijk af te wijken met de lak op de wagen.
Spuiter heeft uiteindelijk aan hand van meting de kleur bepaald en aangemaakt en hiermee de spoiler gespoten.
En dit bleek excact de kleur te zijn als de rest van de wagen, en week dus af van de kleurcode van fabriek
 

Paso

Lid
2009 en 240000km, zoveel zit ik niet in met een beetje tint verschil, maar een zilveren ga ik nu ook niet monteren. Auto moet nog een poos meegaan, hij was deukvrij en wil dat ook terug zo hebben.
 

Paso

Lid
Wel de juiste koplamp aan nette prijs, blauw is anders, is wel andere uitvoering, is die met de lijsten rond de wielranden, ik heb die zonder.
Bedankt voor de tip en het meedenken.
 

EdK

Forumguru
Maar als ik goed begrijp dan schijnt het dat de Fabia 2 en de roomster voor spatborden hetzelfde te zijn.
Als dit zo is dan word het zoeken naar het juiste wel een stuk makkelijker.
 
Bovenaan Onderaan