Roomster met remlichten continu aan

redfoxert

Senior Member
Ja, rare topictitel, ik weet het :)

Hier op de parkeerplaats staat momenteel een Roomster, zonder contactsleutel, die alle drie de remlichten heeft branden. Er is geen bestuurder aanwezig en de contactsleutel is zoals gezegd niet aanwezig. Ook is de auto afgesloten en ligt er geen kabouter te slapen op het rempedaal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben misschien ?

Tis niet mijn eigen auto, maar van het verhuurbedrijf wat hier auto's op de parkeerplaats zet voor mensen die een bedrijfshuurauto mee krijgen. Vind het wel een vreemd gezicht op zich :)
 

Fabia

† In Memoriam
Zo zag ik vandaag een auto rijden met beide achteruitrijlampen aan. Waarschijnlijk ook sensor stuk.
 

LeJo

Lid
remlichtschakelaar is hier naar de vaantjes... half uurtje werk bij je dealer moet zeker en vast volstaan om deze te laten vervangen.

Net hetzelfde voor de achteruitrijlichten, hoewel het eerder gaat zijn dat hier de draad van de sensor door is en tegen elkaar aan ligt. Daarom dat deze lampjes blijven branden uiteraard. Komt wel meer voor...
 

Tijg

Actief lid
Ooit had ik dit bij een Polo 86c uit 1990. De remlichtschakelaar was iets verbogen en lag dus naast het pedaal. Daardoor brandden de remlichten continu. Ik weet niet of dat tegenwoordig nog krom buigt en dan weer recht te buigen is...
 
Bovenaan Onderaan