[Roomster] Kusje op de bumper

AGTon

Forumguru
Goedemorgen,

Vorige week heeft iemand mij geen voorrang verleend waardoor er een klein kusje op de zijkant van de bumper is gegeven.

Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal reuze meeviel, en stond de beste man 1 cm eerder stil dan was er niks aan de hand geweest. Nu zit er jammer genoeg wel een drietal kleine krasjes alsof de verf van het plastic is. Ik denk bij elkaar 2 cm2 . Ik rij een Roomster met rondom bumpers zeg maar :)

Weet iemand of ze dat over kunnen spuiten of ben je dan meteen aangewezen op een nieuw stuk kunststof?

gr.
 

Orange860

Senior Member
Foto zou zaak verduidelijken?

Maar iedere kras die je goed met nagel kunt voelen kun je er niet uitpoetsen.
 

Fucky

Senior Member
Bij mijn vorige auto met kunststof bumper is ie helemaal over gespoten!
weer als nieuw!
 

EdZ

Donateur
Volgens mij is de auto voorzien van ongespoten bumpers rondom. Die van mij heeft dat ook, of ik moet me sterk vergissen. Soort Fiat Ritmo :-)
 

Cordoba

Forumguru
Zoals EdK al aangeeft met spotrepair is het waarschijnlijk prima op te lossen, en vallen de kosten reuze mee.
 

AGTon

Forumguru
Ik denk dat spotrepair een mooie oplossing is. Heb ook nog wat ander werk qua krasjes op de auto. Wist niet dat spotrepair bestond.

foto zal ik vd week plaatsen om het plaatje compleet te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

niek

Lid
Ik heb met mijn Roomster regelmatig wat krasjes, deukjes etc, meestal doordat mensen zo aardig zijn om in de parkeergarage de deur er vol in te gooien. Meestal kun je bij spotrepair wel een prijs afspreken voor een aantal krassen, en valt dat reuze mee. Goede adresjes moet je koesteren. Recent was een kennis van me zo aardig om de veiligheidsgordel met een klap tussen de deurdrempel te slaan. Echt een flinke beschadiging met deuk. In een mum van tijd was de drempel weer als nieuw.
 

niek

Lid
Klopt, in het voorbeeld wat ik gaf van de drempel was het dus beiden. Flinke deuk in de drempel, op kleur spuiten en aflakken.
 
Bovenaan Onderaan