Roomster koplampunits zelfde maat als Fabia2 koplampunits

Hoi, als m'n Roomy toekomt zou ik er graag enkele wijzigingen aan aanbrengen, een ervan is het wijzigen van de headlightunits.

Nu weet ik niet in hoeverre de Fabia headlightunits gelijk zijn aan de Roomster headlightunits, omdat in dit soort van tuning minder terug te vinden is voor de Roomster dan voor de Fabia...

Bedankt voor jullie advies!
 
@RefleCs: zal ik doen! Maar toch maar even eerst hier vragen, dan kijkt'ie misschien wat minder meewarig naar me. Plus ik hem m'n Roomey nog niet dus kan ik het bij het ophalen allemaal even op een lijstje laten zetten.

- Monte Carlo headunits
- rubber schaal voor in de koffer (we gaan regelmatig wandelen, en nu we een kleintje hebben moet er ook een buggy worden vervoerd)
- beschermingsstrip voor de 'opstap' van de koffer (kan zijn dat ik deze niet nodig heb aangezien het een 'scout' uitvoering betreft waarbij de voor en achterbumper uit ongelakt plastic zijn gemaakt
- dwarsstangen voor het monteren van een dakkoffer
- ...

Alvast bedankt voor de antwoorden, wat mij betreft mag dit draadje worden afgesloten!
 

RefleCs

Forumguru
Volgens mij is de Grille van de roomster ook gelijk aan de faab. Niet ook de zwarte grille erbij? :tongue:
 

kcj

Actief lid
Alvast bedankt voor de antwoorden, wat mij betreft mag dit draadje worden afgesloten!

Niet zo vlug ! :)

Ik vul het lijstje verder aan :
- ...
- spatlappen vooraan (helpt echt op modderwegen - wandelen = toegang = modderwegen :smirk: ) (achteraan zijn er geen voor de Scout-uitvoering. Of was het andersom ?)
- windgeleiders aan de deuren (raampje beetje open = geen regendruppels binnen)
- zwarte of chromen dorpellijsten met 'Roomster' op
-...

Happy shopping ! :grin:

Koen
 
@RefleCs: Ik dacht dat er een zwarte grille op zat? En zelfs een met het 'bijenraatmotief'?
front_roomster_Family_plus.jpg [edit] Net gegoogled. De onderste grille is in bijenraatmotief, de bovenste niet, maar is wel zwart (deze foto is geshopt zodat zwart eerder grijs is, maar was onderbelichte foto en zonder edit was de grille niet goed zichtbaar.)?


@kcj: Die laatste had ik inderdaad nog vergeten (de dorpellijsten). De spatlappen had ik al aangevraag dus die zouden er (als hij binnenrolt) al op moeten zitten!

Ivm. de voor of achterkant waar er geen op gemonteerd kunnen worden: ik dacht dat het de voorkant was. Wat mij het domst lijkt? Tja niet zo dom als de afneembare trekhaak op een toyota yaris verso (als de trekhaak gemonteert is kan de koffer niet meer open zonder hem tegen de haak te kwakken :D).

Bedankt voor het aanvullen! Als er nog tips zijn... Laat maar komen!
 

RefleCs

Forumguru
Nee ik bedoelde de chromen lip met het skoda logo en het bijbehorende chromen randje onderlangs de grille. Die zijn er ook in het zwart. Zit ook op de Monte Carlo Fabia.
 

rikusples

Senior Member
De roomster is 4 cm breeder dit is te zien aan het plaatwerk tussen de koplamp en de grille.
Rikus
 
Bovenaan Onderaan