Roomster als bestelwagen

Bothje

Heel gewoon lid
De subtitel van dit Roomster-hoofdstuk luidt:
Van familie auto tot een bestelwagen. Hij kan het allemaal.
Nu ik de tuin aan het opknappen ben en er veel tuinafval is, die dan weer niet in één keer de desbetreffende Kliko-bak past, ben ik blij dat ik een Roomster heb. Achterstoelen eruit, big-bag erin en proppen maar......
De stoelen hoefden er eigenlijk nog niet eens uit, zoveel ruimte is er over!
Normaal staat er af en toe een rolstoel in, dit is even wat anders.

Brengt me op de vraag wat jullie grootste object is geweest wat je in de auto hebt vervoerd?
 

Bijlagen

  • Big bag_0443R.jpg
    Big bag_0443R.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 87
  • Big bag_0450R.jpg
    Big bag_0450R.jpg
    97 KB · Weergaven: 83
  • Big bag_0449R.jpg
    Big bag_0449R.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 82
  • Big bag_0452R.jpg
    Big bag_0452R.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 76

Falcon

Donateur
Grootste voorwerp tot nu toe is voor mij een konijnenhok in mijn O2 :)

Maar wat ik mij afvraag is, wordt je vering hier wel blij van?
 

Hetzer

Forumguru
De subtitel van dit Roomster-hoofdstuk luidt:
Van familie auto tot een bestelwagen. Hij kan het allemaal.
Nu ik de tuin aan het opknappen ben en er veel tuinafval is, die dan weer niet in één keer de desbetreffende Kliko-bak past, ben ik blij dat ik een Roomster heb. Achterstoelen eruit, big-bag erin en proppen maar......
De stoelen hoefden er eigenlijk nog niet eens uit, zoveel ruimte is er over!
Normaal staat er af en toe een rolstoel in, dit is even wat anders.

Brengt me op de vraag wat jullie grootste object is geweest wat je in de auto hebt vervoerd?


Tja dan zie je ECHT de kracht van de Roomster, ik heb nooit zulke grote dingen vervoerd, , wel heeeeel veel kleine
 

Fabia

† In Memoriam
FF :ot: Ik heb jaren geleden een Suzuki Alto gehad (sorry) maar daar gingen echt heel veel van die bananendozen in. We waren toen aan het verhuizen en hebben toen heel veel plezier aan de Alto gehad. Daar ging echt heel veel in. Achterbank plat en stouwen maar. Zeker door z'n vierkante bouw gingen daar echt mega veel bananendozen in.
 
In de Fabia, een hoop oude rommel uit de Kelder, dozen, zakken, latten hout, kisten enz.

Gaat erg veel in.
 

___JC___

Forumguru
Ehh naast de vele dozen met verhuizen denk ik dat het grootste een chrome bumper van een F00 uit 1964 was. Ding was ruim 2 meter lang en staal dus retezwaar. De klep ging net nog dicht.
 

Aiii

Lid
Het grootste tot nu toe moet denk ik wel een wasmachine (in doos) geweest zijn in de Fabia 1 Combi van m'n pa, zonder de achterbank omlaag te klappen! :D
 

EdK

Forumguru
3.5 mtr lange lamellen , een glazen design tafel nog als bouwakket verpakt ( nee geen Ikea ) en een koelvries kast !

En dan evengoed mijn standaard klapkrat in de wagen houdend
alleen bij de koelkast heb ik de stoelen even in een berging moeten zetten !
 

Bothje

Heel gewoon lid
kruiwagen

Omdat ik in de tuin aan het "rommelen" ben, heb ik ook even een kruiwagen nodig...
 

Bijlagen

  • IMG_9755.jpg
    IMG_9755.jpg
    94,1 KB · Weergaven: 95
  • IMG_9753.jpg
    IMG_9753.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 79

guitar_billy

Senior Member
ben nu in Tsjechie en heb al meer dan een handvol bedrijfswagen-Roomsters gezien. dus achterramen afgeplakt, vol met reklame etc.

alleen de vertikale stijlen bij de achterdeuren waar de handgreep in zit die is altijd zwart. dat ze die ook niet meteen met een stikkertje hebben kunnen beplakken ???
helaas nog geen foto kunnen maken.

volgens mij moet er bijna wel een pallet in passen. iemand al in Nederland zo een Roomster bedrijfswagen gezien ??
 

EdK

Forumguru
volgens mij moet er bijna wel een pallet in passen. iemand al in Nederland zo een Roomster bedrijfswagen gezien ??

Als je er al een in nederland zou zien rijden dan is het grijze import !
Want de ollandse importeur levert ze niet ! Helaas !

Dus degene die er 1 in nederland ziet rijden met nederlands kenteken , maak gauw een foto want het kan wel eens de eerste keer en de laatste keer zijn !
 

EdK

Forumguru
Tenzij hij uit bv Duitsland is ingevoerd zoals de mijne.
Je reageert op een bericht uit 2009 hoor !
Niet erg maar verwacht niet nog een hele discussie verder..
Tsja en naar je Avatarnaam lezend komt er een heel flauw vraagje op ?? " wakker " :pardon:
 

guidoscm

Senior Member
Ik rijd 2x per week met MTB's achter in de auto.
de stoelen heb ik binnen staan en er is een plaat gemonteerd waar de fietsen op kunnen.
voorwiel eruit en de fietsen kunnen in de beugels.

roomster_transport.jpg

Als het moet is de complete set weer omgebouwd binnen 30 minuten.
omdat dit de 2e auto is gebeurd dat hooguit met het jaarlijkse kinder feestje.
 
Bovenaan Onderaan