Rode wereldbol skoda superb

Tiesje

Nieuw lid
Dag Allen,

Recentelijk een Skoda superb sportline uit 2020 aangeschaft. Altijd VAG gereden hiervoor en had geen problemen met mijn Golf 8 om de wereldbol wit te krijgen.

Ik heb alles al geprobeerd om het voor elkaar te krijgen maar het lukt me gewoon domweg niet. Ik moest bij mijn Golf met twee sleutels bevestigen dat ik gebruiker was, dit heb ik niet hoeven doen bij deze skoda?

Ik ben ingesteld als gebruiker en de skoda connect app is ook ingesteld en werkende.

Iemand die mij hierbij kan helpen? Ik krijg nu namelijk ook niet de OTA updates denk ik?

hemi24

Forumguru
Of je OTA updates krijgt hangt af van wanneer uit 2020 jouw wagen is…

Kun je vanuit middenboven een snelmenu in het scherm trekken, heb je een MIB3 systeem en zou het mogelijk zijn.
Heb je dit menu niet, heb je een MIB2,5 systeem en krijg je ook geen OTA updates…

Daarnaast moet je nog het juiste bijpassende abonnement met services hebben, voor diverse functionaliteiten…

Tiesje

Nieuw lid
Je bedoelt als ik op HOME zit dat ik dan vanuit boven naar beneden swipe en er een menu opent? Zal het morgen proberen in de auto geen idee. Ik heb alle connect servicen die skoda aanbied.

Maar heb je een idee hoe ik die wereldbol wit ga krijgen?

hemi24

Forumguru
Misschien de zekering van je sos module even 10 minuten eruit trekken, of morgenochtend even weer kijken.

Bovenaan Onderaan