RNS315 in Superb

bverp

Lid
Ik lees net dat vanaf week 22 voor het Amundsen navigatiesysteem de RNS315 gebruikt gaat worden. Mijn Superb wordt in week 21 geproduceerd. Morgen maar eens met de dealer bellen of dat niet een week uitgesteld kan worden...

bverp

Lid
Ja, er zit standaard een bluetooth carkit in en hij heeft, naast een SD slot, een intern geheugen waar de kaarten opgezet worden.

Ik mag me sterk vergissen maar volgens mij is de Amundsen al de RNS315, ik dacht sinds vorig jaar november, er zit nl. ook een SD slot in...

bverp

Lid
Ja, de RNS310 en de RNS315 hebben beide een SD slot. Alleen de RNS315 heeft een intern geheugen waarop de kaarten gezet kunnen worden.

bverp

Lid
Helaas produktie van mijn Superb Combi staat definitief gepland voor week 20. Dan maar de mObridge Bluetooth carkit. Het schiet al op...

Stevens

Nieuw lid
Ik reed een tijdje geleden met een vervangwagen, een nieuwe paasat en daar zat die RNS 315 in. Die heeft de kaarten voor europa. Dus het verschil met de colombus is klein denk ik dan, enkel de HD van 30gb en een groter scherm, of vergis ik mij dan?

BeSuper

Nieuw lid
Beste Bverp. Heb jij toevallig een bron waar dit vermeld staat?
Mijn Superb zal pas in augustus geleverd worden door de leasemij. Mogelijk dat ik de af fabriek telefoonvoorbereiding achterwege kan laten.

bverp

Lid
Ja verschil is een groter scherm, 30gb harddisk en verder kan je op de Columbus ook DVD's kijken.

quorumz

Actief lid
volgens mij worden die idd vaker geupdate..maar ach het is nog steeds drama welke wegen er wel of niet te zien zijn

Stevens

Nieuw lid
Helaas produktie van mijn Superb Combi staat definitief gepland voor week 20. Dan maar de mObridge Bluetooth carkit. Het schiet al op...

In welke week heb je dan besteld, gewoon om even een idee te krijgen voor ivm mijn bestelling. Bedankt

In wk 16 maar let wel deze stond al in bestelling als voorraad auto (tip wellicht om daar op aan te sturen).

sitechris

Donateur
ik heb 315 in mijn Golf, systeem bevalt perfect. Makkelijk in gebruik, supersnelle laadtijden en heel europa!

Bovenaan Onderaan