Rit registratie via Connect Lite functioneert niet

estut

Lid
Sinds begin juli zit er een dataplug in de Octavia 2017, versie DP_2_1_TOHMX0061567, volgens het systeem is die up-to-date. Alleen gedurende de twee dagen na de plaatsing van de plug zijn de ritten bijgehouden. Daarna niet meer. Ik ben wel op de app ingelogd. Ook de tankbeurten zijn niet bijgehouden. Bovenin het scherm staat "Establish connection". Hoe dat moet? Gisteren heb ik wel de laatste tankbeurt handmatig kunnen invoeren, hetgeen ik expres in de auto, vlakbij de dataplug, heb gedaan. Herkent iemand dit probleem en zo ja is er ook een oplossing bekend? Vast dank. ^Eric
 

Antera

Donateur
Die dagploeg zorgt al jaren voor ellende. Werkt niet naar behoren enz. Dus ga er niet vanuit dat het altijd werkt :-)
 

estut

Lid
Leuk om reacties te krijgen. Dank daarvoor. Zoals ik schreef staat er bovenin het scherm v.d. telefoon "Establish connection". Dat duidt idd op geen contact. Maar gisteren ben ik expres naar de auto gegaan, en merkte dat de km-stand weer goed werd bijgewerkt. Maar de ritten van afgelopen 7 weken staan er niet in. Nu, een dag later, is er dus weer geen contact. Kan dat op afstand van de auto worden ingesteld?
@Antera: bedoel je dataplug voor "Die dagploeg"? Ik begrijp dat ik dus niet teveel van het systeem moet verwachten.
 

estut

Lid
Dat klopt natuurlijk. Mijn vraag gaat daar ook over. Kennelijk vervalt de verbinding tussen telefoon en dataplug steeds en de vraag is hoe dit te herstellen.
 

hemi24

Forumguru
Tja, moeilijk te zien vanaf hier…

Kan aan de dataplug liggen, maar kan net zo goed aan je telefoon liggen!

Opnieuw installeren en verbinden is wellicht het beste wat je eerst kunt proberen.
 
Bovenaan Onderaan