Retrofit roetfilter

  • Onderwerp starter Wereldauto
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wereldauto

Sinds kort schijnt er ook voor de Fabia 1.9 TDI een retrofitroetfilter verkrijgbaar te zijn. Zie ondermeer de site: http://www.senternovem.nl/srp/index.asp
Met de huidige subsidieregeling is dat reuze interessant. (En we moeten snel zijn, want deze regeling wordt waarschijnlijk na 22 november weer afgeschaft door Balkenende-4).
Echter, noch mijn dealer, noch de importeur weten ergens van. Senternovem is een overheidsinstelling en zullen deze gegevens toch niet zomaar uit hun duim zuigen.
Is er hier iemand die mij verder kan helpen?
 

Rallye

Forumguru
Vreemd. Volgens de lijst, die te downloaden is, gaat het om een filter van Volkswagen, nr. 7M3 181 BA. Dan moet Pon toch weten waar het over gaat? Ik weet niet waar je woont, maar in Duitsland zijn ze hier al verder mee. Misschien kun je het daar eens navragen. inbouw zal waarschijnlijk wel in Nederland moeten, voor de subsisidie. ik heb overigens niet gekeken of de subsidie erg voordelig is.
 
als het van Senternovem komt mag je er vanuit gaan dat het zeer betrouwbare info is. Heb zelf vanuit mijn werk regelmatig met die jongens te maken vandaar...
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabiafreak</font><hr />

als het van Senternovem komt mag je er vanuit gaan dat het zeer betrouwbare info is. Heb zelf vanuit mijn werk regelmatig met die jongens te maken vandaar...

[/ QUOTE ]

Senternovem is ook de enige instantie erkend door RDW en VROM
 

Fabia

† In Memoriam
Maar een roetfilter moet op den duur toch ook weer vervangen worden? Ik las ergens dat dat al na 80.000km zou zijn? En dan heb je geen subsidie meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan