Retourtje Vlissingen

Hallo
Ik wil even een korte impressie geven van een rit naar Vlissingen (vanuit Den Haag). Voor het eerst kon ik een lang stuk rijden met mijn Octavia. Het is een fantastische rit geworden!! De auto reageert precies zoals ik wil, dus niet te woest, maar lekker relaxed. Op de grote weg is 120 een mooie snelheid om mee te rijden. Even op een stil stuk heb ik het gaspedaal ingedrukt. Binnen enkele tellen zit je dan op 170, hard zat, ik ben maar niet verder gegaan. Misschien een volgende keer?? Toen we weer terugwaren in Den Haag, waren er 330 kilometers gereden, de tank was nog niet eens half leeg!! Verbruik zal op ongeveer 1:11 - 1:12 uitkomen. Netjes toch?? Ook totaal geen last van vermoeidheid, wat bij eerder auto's wel anders was.........
Ook onze jongste dochter heeft het prima naar de zin gehad in de Octavia, mede door het geringe motorgeluid. Er gaat een rust van de auto uit, in een woord: HEERLIJK!!!
Bravo Skoda!!!!!:471:
 

cvegreen

Forumguru
Je bent dus al even tevreden over je skoda als ik dan . Ik stap nog elke dag met de glimlach in mijn auto en geniet van de stilte . Ik rij dan nog maar in een fabje , maar die 1.2 6V is zo stil en krachtig onderin , dat ik er iedere kilometer van geniet . Nu jou wagen zal wel een pak meer power aan boord hebben als mijn fabje ,maar ik geniet net als jij van de rust die je ervaart binnenin je wagen. Zalig gewoon.
 
Bovenaan Onderaan