" Resetten" voorportierraam

jeve2

Lid
Middag,

kleine vraag, hoe kon je ook alweer de portierramen resetten ?
Bij mij wil hij als je kort op de knop drukt naar beneden maar niet omhoog :crazy:

gr
Jeve2
 

Axel

Lid
Zou ik dan graag ook willen weten. Heb zelfde probleem bij 1x kort open drukken gaat ie prima vanzelf naar beneden. Ditzelfde lukt alleen niet omhoog dan moet ik hendeltje vasthouden tot ie dicht is... Vroeg me al af hoe dit kwam.
 

Ronnie

Forumguru
Zou ik dan graag ook willen weten. Heb zelfde probleem bij 1x kort open drukken gaat ie prima vanzelf naar beneden. Ditzelfde lukt alleen niet omhoog dan moet ik hendeltje vasthouden tot ie dicht is... Vroeg me al af hoe dit kwam.
Volgens mij moet je de knop na het hoogste/laagste punt van het raam nog 3 seconden vasthouden, dan zou het weer moeten werken.....
 

jeve2

Lid
inderdaad, er is al vaker over inleren van de ramen gesproken op dit forum; zie o.a. hier
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7922&highlight=inleren

"
Wellicht moet je je raam opnieuw inleren.

Raam helemaal naar beneden doen, 10 seconden het knopje naar beneden inhouden.

Raam helemaal naar boven doen, 10 seconden het knopje naar boven houden.
"

jeve2, laat even weten of dit voor jouw 'probleem' werkt...
----------
Dank je wel voor alle meldingen, ga het vanmiddag proberen.
Moet dit dan alleen contact aan en motor uit of maakt dit niet uit ?

Groeten,
Jeffrey
 

guitar_billy

Senior Member
volgens mij maakt het voor inleren niets uit maar de ramen trekken nogal wat stroom uit de akku, ik zou de motor laten lopen...
 

jeve2

Lid
inderdaad, er is al vaker over inleren van de ramen gesproken op dit forum; zie o.a. hier
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7922&highlight=inleren

"
Wellicht moet je je raam opnieuw inleren.

Raam helemaal naar beneden doen, 10 seconden het knopje naar beneden inhouden.

Raam helemaal naar boven doen, 10 seconden het knopje naar boven houden.
"

jeve2, laat even weten of dit voor jouw 'probleem' werkt...

-------------
Werkt inderdaad !!!!

Thanx :xyxthumbs:
 

Axel

Lid
Vandaag de tijd gehad om het even uit te zoeken. Eerst wilde het niet lukken maar na het wat langer ingedrukt houden werkt het inderdaad bij mij ook.
Bedankt, dit geeft wat meer gemak bij de tolpoortjes in Frankrijk in tijdens wintersport in Januari :)
 

tcw82

Senior Member
Dank voor de info! mijn ramen wilden ook niet meer automatisch zakken of stijgen. (knopje heeft 2 "standen") en nu weer wel! (gelijk maar even alle 4 nagelopen...)
 
Bovenaan Onderaan