Reset service werkt niet

J

JJHSuperb2012

Auto heeft long life onderhoud gehad, Superb station Elegance 2012 met 140000 km op de klok.
Er is een reset van de service gedaan via het menu wat je kunt bereiken met de knoppen op het stuur. De melding ontstaat dat de service gereset is. Er staat dan 0 km en 0 dagen te gaan. Ook na een paar dagen blijft dit zo. Na enige tijd klinkt bij het starten dat er een service verricht moet worden: Service nu! en een irritant signaaltje. Nogmaals resetten, wellicht in eerste instantie niet goed de reset gedaan, helpt niet. Door de garage inmiddels via laptop reset gedaan. Helpt ook niet. Na een paar weken is melding 'Service nu' en het geluidssignaal er weer met starten. Iemand een werkende oplossing? Ben erg benieuwd. Alvast dank voor het meedenken.
 

hemi24

Forumguru
Iemand met VCDS opzoeken, of naar een garage gaan waar ze wél weten wat ze moeten doen...
 
J

JJHSuperb2012

Sorry dat ik me nog niet had voorgesteld. Inmiddels gedaan hoor. Had het niet gezien.
 

Chrisjemol

Forumguru
Ik heb precies hetzelfde
Gereset met de knoppen en na een dag weer ‘olie vervangen’
Met OBD eleven gereset maar dan gaat hij ook naar 0 dagen 0km dus volgende dag weer de melding...
 
Bovenaan Onderaan