Reserve wiel met krikset kwijt in achterbak?

Goeiedag,

ik heb sinds kort een skoda citigo en daarbij zat een reparatie set voor het thuiskomen met een lekke band. Echter wilde ik graag een reserve wiel met alle benodigdheden erbij.

ik heb dit allemaal aangeschaft en het reserve wiel ligt in de kofferbak, maar waar leg je dan de losse onderdelen zoals de krik en de wielsleutel? Het ligt nu los in het wiel te rammelen en dat stoort nogal tijdens het rijden.
 

JeSko

Forumguru
Daar bestaat zo'n schuimen bak voor, deze past in de binnenkant van je reservewiel.

Te bestellen bij Skoda zelf, kopacek, of via de sloop

363514_0.jpg 29585.jpeg.jpg
 
Ik zie op internet alleen maar van die kant en klare bakken. Ik heb eigenlijk een lege nodig omdat ik de rest al heb gekocht.

weet iemand waar je dat kan kopen?
 

JeSko

Forumguru
Het wordt trouwens door velen hier gewaardeerd als je je even voorstelt in het Meet & Greet forumdeel

Ach geef het maar op hoor, heb ik ook gedaan, die beleefdheid is al lang zoek en als je het toch telkens moet vragen word je dat gewoon beu, de beleidsbepalers vinden het ook prima zo hier, leve de boertigheid!
 

Tees

Donateur
De aanhouder wint Jefrey, en de meesten stellen zich na zo'n opmerking keurig voor hoor!
 

EdK

Forumguru
Ach geef het maar op hoor, heb ik ook gedaan, die beleefdheid is al lang zoek en als je het toch telkens moet vragen word je dat gewoon beu,
Ach kan me nog goed herinneren dat je hier ook kwam binnenstuiven zonder ook maar te zeggen wie je was !
Kijk dat je belg was dat wisten we van de eerste minuut...
En kijk nu eens , we hebben je met ons allen jou omgeturnd tot een fatsoensrakker ...
En eerlijk dat hadden we nooit verwacht hoor....
Dus niet opgeven, gewoon blijven aankaarten ( met een copy/paste tekst)
De aanhouder wint, en het kaf word van het koren gescheiden op deze manier...

:koffie:
:deuk::deuk:
 

Cordoba

Forumguru
Ik weet niet in welke regio je woont @Gedacht03 maar voor een paar euro moet je zo'n wielinzet gewoon bij een sloop kunnen scoren. Hier kun je bijvoorbeeld zien op welke sloperijen er een Up staat (is technisch gelijk aan Citigo, dus past onderling)
 
Bovenaan Onderaan