Remschijven en blokken RS

Duijzer

Donateur
Hallo allemaal,

Mijn RS Tdi (2014) geeft aan dat de remblokken (voor) vervangen moeten worden, en gezien de dikte van de schijven wil ik die ook vervangen. Nu kan ik natuurlijk originele onderdelen laten monteren, maar ik vraag me af of er een beter resultaat bereikt kan worden met andere schijven en blokken. Bijvoorbeeld Brembo.
Is er iemand die ervaring heeft met Brembo of andere merken?

Tuner111

Forumguru
ik zou verder kijken dan brembo en naar ebc kijken.. dan ga je pas winst halen..

Voor de rem blokken red stuff
voor de schijven gegroefde van ebc.. je zal het u niet beklagen

MY00

Senior Member
Je zal met andere remmen misschien iets meer resultaat krijgen. De meeste wins zul je behalen in je portmonee.
Verder kun je ook kijken voor schijven welke bijna niet meer roesten als de auto even heeft stil gestaan.

Gewoon even opzoeken en dan een mooi paar brembo schijven of een ander merk kopen en dan deze erop laten zetten.

Johnnyvr6

Forumguru
Zou persoonlijk niet gaan voor brembo blokken. Nu meerdere keren gemonteerd waaronder op mijn vorige bmw x5 en naar een paar duizend km beginnen ze allemaal te piepen . Gewoon brembo schijven met bosch blokken monteren . Ebc is zeker ook goed alleen red stuff beetje overrated op een rs tdi denk ik.

Bovenaan Onderaan