"Remote starter"

SkodaMan

Actief lid
In de USA zijn remote starters populair. Je kunt op afstand de motor van je auto starten om het interieur te koelen of te verwarmen voor je wegrijdt. Heeft iemand dat hier wel eens op een (VAG) auto gezien?

Red Devil

Actief lid
jah ik ken dat.. en heb het ook een keer bij een auto gezien.. een volkswagen polo om precies te zijn.. ik stond met mijn auto gepakkeerd bij school, en in 1x starte er een auto naast die van mij..
dan sta je tog raar te kijken als je niemand in die auto ziet zitten:confused:
stonden er verderop een aantal met een remote.. ik zag de lol er wel van in:)

higgy

Forumguru
Een van de Xantiaclub-maatjes had het ook. Maar die had dan verder ook alle àndere gadgets gemonteerd die a. merkenvreemd zijn en b. bij de Halfords verkrijgbaar zijn.
Begrijpt u waar ik heen wil? ;)

EdK

Forumguru
Zou ik nooit moeten hebben !! Staat van mij altijd geparkeerd in zijn versnelling !! Start ik op afstand rijdt ie ook nog eens weg !!
Maar is tevens erg slecht voor de motor om deze stationair te laten draaien !!
Zou ik nog eerder voor een Webasto standkachel gaan !! Wordt ook door skoda geleverd !! http://www.webasto.nl/am/nl/am_auto_heaters_449.html

joergarms

Senior Member
To EdK, een beetje uitgebreid systeem heeft natuurlijk wel een veiligheid ingebouwd zitten dat zodra de auto in de versnelling staat dit hele systeem niet werkt.
Maar dan nog, ik vind het ook niets, een totaal nutteloze extra.
Dan maar een standkachel voor degenen die warmte op prijs stellen.

Bovenaan Onderaan