Remon, Skoda Fabia 2.0 mk1/6y

Hallo allemaal, ik ben net pas lid van dit mooie forum.
Ik ben sinds driekwart jaar Skoda rijder, en heb een 2 liter 116pk Fabia mk1
Ik heb daarvoor lang Golf 1 gti gereden en als daily een Golf 2 1.6 benzine met 69pk.
Het probleem was dat de daily te traag was en de hobby Gti te mooi voor dagelijks gebruik. Ik heb ze na 14 jaar!! beide weggedaan en zocht een compacte, vlotte complete auto die goed te tunen is.
En zo is dit project ontstaan.
Een nette 2003 Elegance met +/-160k op de klok. Begonnen met schroefset en aez 17 inch met nieuwe 205/40/17 banden. Toen Abt Sebring sporteinddemper. Cold air intake luchtfilter. Cupra r onderlipje passend gemaakt onder voorbumper. Compleet lederen interieur uit een ibiza 2012, wat overigens zonder aanpassingen erin past, met zijairbags compleet en zonder storing werkend. Stoelverwarming heeft de auto niet en de nieuwe stoelen wel dus leuk projectje nog om werkend te krijgen. Sportstuur origineel overgezet uit andere Fabia, met de zwarte deurbekledingen, elegance uitvoering had overal lelijke poppetjes op staan dus all black inside nu! Hobby project vordert goed, al ben je nooit klaar natuurlijk....
Ik zal nog wat foto's proberen te plaatsen hier, bestand is steeds te groot

Groeten Remon.
 
Wat mag max geplaatst worden aan mb's per foto? Ik krijg er geen enkele foto bij van rond de drie mB.

Alvast bedankt, Remon.
 

CDK

Forumguru
Welkom Remon, het handigst is het om de tapatalk app op je smartphone te installeren en daar het forum mee af te struinen en foto’s mee te plaatsen. Ze worden dan automatisch gecomprimeerd.
 

turboturbo

Forumguru
Welkom! Ter inspiratie zou je de topics van @darkprojectx eens kunnen bekijken.
Veel forumplezier hier!

Wat de foto's betreft ga ik altijd even naar fotosverkleinen.nl waarbij ik ze terug schaal naar zo'n 150kB max.

Reden is dat anders de pagina met de foto's laden heeeel erg traag gaat als je ze te groot laat.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan