Remmen, wiellagers

Hoi allemaal,

ik wil volgende week mijn wiellagers, remschijven en remblokken (links en rechts achterzijde)vervangen van mijn faabje combi2001. Ik ben opzoek naar de torxmaten die ik nodig heb en naar alle aanhaalmomenten.
Is er iemand die dit weet? Nog mooier zou zijn als de werkmethodiek uit het handboek erbij zou zitten, waarin alle maten en aanhaalmomenten staan. Alvast bedankt!!

groetjes, Herman
 
Inmiddels gedaan. Easy klusje. Wiellager maar vastgezet op 180Nm. Bouten waar al loctite op zat, schoongemaakt en nieuwe aangebracht.
Hobbeltje/trilling tussen 60 en 80 km per uur is weg en remt weer super!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joti

Desperado

Forumguru
Mooi dat het opgelost is. Vreemd dat er geen antwoord is gekomen. Waarschijnlijk hebben de mensen die het antwoord wel weten de vraag (nog) niet gezien.
 

EdK

Forumguru
Herman alias @Hurbie voor de Fab1 staat er in https://skodaforum.eu/files/ een afdeling Fab 1
Hier is redelijk wat VAG docu te vinden voor de FAB1 , of daar ook de aanhaal momenten bij staat durf ik niet zo te zeggen.
Maar denk dat je met die documentatie een eind komt voor als je moet sleutelen aan de FAB.

Je zal je wel in moeten schrijven en je moeten voorstellen daar voor je kunt downloaden !!
 
Bovenaan Onderaan