GROENTJE
Lid
Een van de komende aanpassingen op mijn todo lijstje is het verfen van de remklauwen voor en de remkasten achter. Ben nog aan het dubben over de kleur: rood,geel, of blauw. Ik neig naar geel.
Anyway, tijdens het dubben kwam ik op Mp en op Ali zgn remklauwcovers tegen. Een soort van hoes die je op je remklauw kan plakken. Ze zijn van kunststof, en o.a van het merk Brembo.
https://www.marktplaats.nl/z.html?query=Remklauw+cover&categoryId=0&postcode=&distance=0
Mijn vraag dus, wie heeft dit al geprobeerd? Ben NL benieuwd naar der ervaringen en vooral naar welke maat je moet hebben voor 15inch velgen?
Uiteraard is het ook een kwestie van smaak en heb ook her en der gelezen dat het de warmte tegen houdt en dus oververhitting kan veroorzaken. Aangezien ik niet ga circuitrijden met de greenline zal dat wel meevallen denk ik. Hoor graag van evt ervaringsdeskundigen
Zelfde geldt ook voor het verfen/spuiten. Is 1 spuitbus voldoende voor remkasten en remklauwen? En bestaat er verschil in kwaliteit tussen verfen en spuiten?
(Wat betreft de plek van dit topic, kon ff geen andere geschiktere plek vinden)
Anyway, tijdens het dubben kwam ik op Mp en op Ali zgn remklauwcovers tegen. Een soort van hoes die je op je remklauw kan plakken. Ze zijn van kunststof, en o.a van het merk Brembo.
https://www.marktplaats.nl/z.html?query=Remklauw+cover&categoryId=0&postcode=&distance=0
Mijn vraag dus, wie heeft dit al geprobeerd? Ben NL benieuwd naar der ervaringen en vooral naar welke maat je moet hebben voor 15inch velgen?
Uiteraard is het ook een kwestie van smaak en heb ook her en der gelezen dat het de warmte tegen houdt en dus oververhitting kan veroorzaken. Aangezien ik niet ga circuitrijden met de greenline zal dat wel meevallen denk ik. Hoor graag van evt ervaringsdeskundigen
Zelfde geldt ook voor het verfen/spuiten. Is 1 spuitbus voldoende voor remkasten en remklauwen? En bestaat er verschil in kwaliteit tussen verfen en spuiten?
(Wat betreft de plek van dit topic, kon ff geen andere geschiktere plek vinden)