Regensensor

Is trouwens licht- en regensensor in 1...en onderaan is weerspiegeling van mn telefoon, ben in Tsjechië op het moment en daar is het beter weer als in Nederland :D
 

EdK

Forumguru
En je weet 100% zeker dat deze ook voor jouw wagen geschikt is ?
Kan je boordcomputer ook aangepast worden na installatie ?
Informeer / overleg eens met @Antera, misschien dat die je wat meer zekerheid kan geven...
 
En je weet 100% zeker dat deze ook voor jouw wagen geschikt is ?
Kan je boordcomputer ook aangepast worden na installatie ?
Informeer / overleg eens met @Antera, misschien dat die je wat meer zekerheid kan geven...

Nou ik vond het pn via de etka online... klik, dus ik denk dat die wel klopt, coderen wordt inderdaad een dingetje..
vandaar dat ik het ook aan @fireben vroeg of het nog gelukt was, zie een aantal "onderzoek" topics met hier de meest concrete dingen.. mijn vriendin heeft inderdaad ook alleen de licht sensor, zonder (volgens mij) een regensensor... wellicht is dit wel te coderen, al denk ik van niet... omdat de sensor er klein uit ziet..
 

Fabia II Sport

Actief lid
Momenteel ben ik aan het oriënteren op een Rapid drive alleen is er nergens meer 1 te krijgen met een licht pakket en grootlicht pakket. Volgens mij zit de licht sensor op het dashboard en de regensensor in de ruit.
Nu zie ik wel bij de Drive modellen dat het sensor gat in de ruit zit maar weet niet of de kabel er ook ligt.
Dan zou het alleen een sensor aanschaffen zijn en deze met VCSD vrij te schakelen.
Dus ik vraag mij af of de kabel al aanwezig is bij de spiegel.
 

EdK

Forumguru
Als ik nu bij skoda.nl de drive neem dan kan ik beide paketten gewoon aanvinken in functioneel hoor !!?
 

Fabia II Sport

Actief lid
Als ik nu bij skoda.nl de drive neem dan kan ik beide paketten gewoon aanvinken in functioneel hoor !!?
Ja had ik ook gezien maar er is niks meer te bestellen, je moet het momenteel doen met de Drive’s die nog in het land staan.
Nu heb ik er 1 in optie met Tech Style en Licht pakket, maar hier zit geen regensensor in.
CH/LH en de vochtigheidsensor en lichtsensor zijn wel aanwezig maar weet niet of de regensensor nu wel aanwezig is of niet. Zou mooi zijn als iemand met een gelijk pakket dit kan bevestigen.
 

EdK

Forumguru
Vind het vreemd dat je hem dus nog wel kunt samenstellen op de website maar als je bij je dealer komt je alleen voorraad kunt bestellen.
Is dit een eenzijdige actie van je dealer omdat hij van één en ander af moet ?
Zou eens een willekeurige andere dealer mailen of bellen of je bij hun gewoon een Rapid Drive naar eigen keuze kunt bestellen.....
 

Fabia II Sport

Actief lid
Is dit een eenzijdige actie van je dealer omdat hij van één en ander af moet ?
Dat dacht ik ook, maar na 3 dealers .... en als je PON vraagt van ik configureer een Drive en die wil ik hebben verwijzen ze me naar de dealer en dan is het cirkeltje weer rond. (Denk dat de voorraad op moet voor het eind)
Maar heb er nog 1 gevonden welk naar mijn huisdealer gaat, alleen vraag ik af of er ook een regensensor opzit. Verder alle grote pakketten zitten erop.
Het leuke is dat mijn zoontje bij een dealer meer over de opties en configuraties kan vertellen dan de dealer zelf :yeehaa:.
Ik vind het een mooie en ruime auto. Thanks voor het meedenken @EdK
 
Bovenaan Onderaan