Als leaserijder zit er ook veel geld en tijd in. Je hebt geen leasecontract omdat je baas je zo'n aardige gozer vindt, maar omdat je ervoor moet werken. Verder kennen we in Nederland de bijtellingsregeling, je moet (als je meer dan 500km per jaar prive rijdt met de auto) een deel van de waarde van de auto bij je bruto inkomen optellen, dus je gaat inkomstenbelasting betalen over een hoger bedrag, dus meer belasting.Als het lease is is het frustrerend, maar op zich niet de bestuurder zijn probleem, maar je zal er maar je zuurverdiende eigen centen in hebben zitten, dan is het niet alleen frustrerend, maar ook ronduit zorgwekkend, zeker richting de toekomst wanneer garanties aflopen en dergelijke.
bij VAG willen ze het gewoon trekken zodat alles uit garantie loopt, die denken en hopen dit echt niet meer goed te krijgen, dat gaat ze gewoon niet lukken.
En op naar de franse auto ellende ????Genoeg is genoeg, ben klaar met VAG.
En op naar de franse auto ellende ????
Frans? Electronica? Vooruitgang?
Ik en de collega maken dr een sport van; pechgeval verderop, 1 rijstrook dicht.. wat zal t zijn.. sowieso frans.. maar welke van de 3… meestal renault.. vaak raden we het goed.. soms is t een duitse wagen.. japans echt zelden.. maar goedwerkende electronica en renault..? ik denk dat die combinatie alleen foutloos werkt in de verbeelding van de ontwerper..
Zie jij ergens nog in t wild een Laguna 1 of 2..? Of een peug 407..? En laat de beerput over de 1.6 THP motor maar vooral dicht..
nee hoor.. VAG is zeker niet foutloos.. maar liever VAG dan Frans.
Software update naar 1896 en een nieuw stuur heeft dit bij mij na 10 maanden opgelost.Vorige week mn Octavia 4 opgehaald maar ik krijg regelmatig foutmeldingen. Het zijn meestal de volgende foutmeldingen:
- Emergency assist SOS niet beschikbaar (lampje bij de SOS knop brandt gewoon groen)
- Side assist niet beschikbaar
- Travel assist niet beschikbaar
etc.......
Ik ga donderdag naar de dealer voor de bandenwissel (helaas geleverd op zomerbanden) en zal dit dan bespreken.