Red Devil is Back!

Red Devil

Actief lid
Een heeeele goede avond beste skoda liefhebbers!

Een aantal van jullie zullen mij nog kennen! o.a. van Skoda meetings waar ik ook bij aanwezig was, en dat was altijd erg gezellig!
Ik had een Skoda Fabia Comfort uit 2000 in het rood (vandaar Red Devil). Deze heb ik +/- 3 jaar geleden verkocht aan mijn moeder omdat ik een lease auto ging rijden (Peugeot 207SW). Uiteindelijk ben ik vorig jaar van werkgever veranderd vanwege flinke bezuinigingen binnen dat bedrijf (ICT bij een Bouwbedrijf). Nu rijd ik helaaaaaas in een Peugeot 206SW (ding valt bijna uit elkaar met bijna 210.000km er op)

Maar goed.. Ik mag al een nieuwe auto gaan uitzoeken!! :D YES!!! En jaa. je raad het al.. het gaat toch weer een Skoda worden! En nog wel een Skoda Octavia Combi Ambition Businessline ook!:)
Vandaar dat ik het forum weer eens opgezocht heb om er toch weer mee verder te gaan en eens het een en ander te gaan bekijken.

Tot snel allemaal!

Gr Gert-Jan!
(Red Devil)
Hmmm misschien moet ik deze naam straks wel een keer veranderen aangezien ik er aan zit te denken om de Octavia misschien in het wit wil bestellen;)

Fabia

† In Memoriam
Welkom terug Red Devil, het is inderdaad een tijd geleden. Leuk dat je er weer bent.

Red Devil

Actief lid
Bedankt voor de berichtjes:)
In het rood bestellen..... Hmm.. Nee ik denk het niet..
Ik ben vanavond bij een witte octavia wezen kijken en vind het er wel strak uit zien. (modern bij zo een grootte auto)

Als er volgend jaar weer ee meeting is en ik heb hem dan kom ik langs samen met mn moeder in de fabia;)

Noord26

Forumguru
Dr is hier ook een lid met een Superb Combi in het wit, 19" RS velgen eronder, en 5cm verlaagd. Prachtig!
Denk dat die je wel kan inspireren.

CharlesTucker

Forumguru
Gistermiddag zag ik hier om de hoek toevallig een splinternieuwe (**-SFT-*) O2 Hatchback staan. Dat zag er inderdaad wel bijzonder fraai uit. Persoonlijk vind ik wel dat als zo'n witte auto ook maar een beetje vies is, het er al gauw heel wat minder fraai gaat uitzien, dat gaat sneller dan bij andere kleuren. Maar zolang je ze netjes schoon houdt ziet het er werkelijk schitterend uit.

Berry

Senior Member
Het is een feit je blijft wassen.
Rijd ook een witte O2 combi in de buurt ziet word volgens mij om de week gewassen

joergarms

Senior Member
JAja, ouwe Veenendaler, je hoort er nog helemaal bij haha.

Mooie wagen in het verschiet, leuk man.

Red Devil

Actief lid
Haha hee Joer!
jaa nog steeds een echte Veenendaler;)
Was jij niet verhuist? Of nog steeds andere andere kant van't water?
Ik kan echt niet wachten wanner ik hem mag ophalen:D

joergarms

Senior Member
Je zal denk ik nog wel een tijdje geduld moeten hebben? Is er al een datum/leverweek bekend?

Ik woon inderdaad ergens anders, tegenwoordig is het Arnhem.

Hou die ouwe peugot nog ff heel he haha.

Red Devil

Actief lid
Je zal denk ik nog wel een tijdje geduld moeten hebben? Is er al een datum/leverweek bekend?

Ik woon inderdaad ergens anders, tegenwoordig is het Arnhem.

Hou die ouwe peugot nog ff heel he haha.

Sorry voor de late reactie.
Maar heb toevallig van de week de bevestiging ontvangen dat hij bij PON besteld is. De verwachte leverdatum is tot nu toe 12 februari 2012!
Enehh.. Die peugeot 206SW zal binnen nu en 2 weken 'hopelijk' verleden tijd zijn. Ik ga dan namelijk totdat ik de O2 krijg een Peugeot 307SW rijden (full options volgens mij; geintergreerde telefoon/navigatie enz.)

Bovenaan Onderaan