Rechtse zonneblind UK zonder airbag reclame! (vRS model = donkergrijs)

Goofy@5E

Forumguru
Zou iemand kunnen bevestigen dat onderstaan nummer de rechtse zonneblind is uk, dit houd in dat we deze kunnen monteren rechts zonder de airbag bestikkering!!! Ik denk zo direct aan @Joske of moesten er nog personen zijn die deze info kunnen ophalen ik hoor het graag

Part nº: 5G0.857.552A S3 H8

Thanks G
 

Emporionelis

Forumguru
@Joske kun je die toevallig ook voor de standaard versie opzoeken? of is dat daar niet aan de orde?
Helaas weet ik het niet omdat ik afwachting ben van mijn auto :pardon:
 

Joske

Forumguru
of is dat daar niet aan de orde?
jawel, bij een "standaard" O3 is dit ook het geval.

Zoals reeds gezegd bij bovenstaande artikelnummer.. ik kan niet zien of deze bestickering heeft of niet. Als we naar analogie met de reeds genoemde artikelnummer er van uit gaan dat deze niet bestickerd is dan kan je de laatste 3 tekens vervangen door 2F4 voor parelgrijs als kleur of door UP4 voor stone beige.

Dus dan wordt het 5G0857552AS2F4 of 5G0857552ASUP4.

Mogelijkheden qua zonnekleppen (artikelnummers) is gigantisch in ETKA dus het blijft een "gok".
 

Emporionelis

Forumguru
jawel, bij een "standaard" O3 is dit ook het geval.

Zoals reeds gezegd bij bovenstaande artikelnummer.. ik kan niet zien of deze bestickering heeft of niet. Als we naar analogie met de reeds genoemde artikelnummer er van uit gaan dat deze niet bestickerd is dan kan je de laatste 3 tekens vervangen door 2F4 voor parelgrijs als kleur of door UP4 voor stone beige.

Dus dan wordt het 5G0857552AS2F4 of 5G0857552ASUP4.

Mogelijkheden qua zonnekleppen (artikelnummers) is gigantisch in ETKA dus het blijft een "gok".

Dat is mooi! dank voor het uitzoeken! ik ga iig in overleg
 

Goofy@5E

Forumguru
Hier nog een paar nummers gevonden dank zij de link van @Joske , ben er zelf nog wel niet om geweest, is wel in het duits maar dat mag geen probleem geven hé!


Hier mal die Teilenummern der einzelnen Innenausstattungen:

bis 26.05.2014

5G0 857 552 AA 3H8 Schwarz
5G0 857 552 AA UP4 stone beige
5G0 857 552 AA 2F4 perlgrau


Ab dem 27.05.2014 wurde anscheinend etwas an den Sonnenblenden verändert, da dort die Teilenummer sich geändert hat.
Seit dem 27.05.2014 anstatt AA steht am Ende AS also:


5G0 857 552 AS 3H8 Schwarz
5G0 857 552 AS UP4 stone beige
5G0 857 552 AS 2F4 perlgrau

Laut Etka kosten sie 64,14 € inkl. MwSt.
 
Bovenaan Onderaan