Recaro kinderstoel

cvegreen

Forumguru
Daar heb ik nog nooit van gehoord , ik ben namelijk ook niet zo zot van die verhogers . Zou ook liever een complete stoel hebben voor onze kids als ze eens die grote hebben.
 

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb de recaro youngsport plus erin met iso
jij zult al een type groter kunnen nemen. deze gaat tot 9 jaar.
goeie veilige stoel.
 

cvegreen

Forumguru
Geen ervaring mee, maar van de week toevallig deze gekocht: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1412&groep_id=221&merk=959&m=959

Flink afgeprijsd en volgens de Consumentenbond ook nog beste koop.
Wellicht is die het overwegen waard voor je.

Dat ziet er een mooie stoel uit en valt nog mee van prijs ook .
Een stoel is altijd iets moeilijks vind ik om te kopen . Je wilt gewoon het beste voor je kind he. Wij hebben hier ook al heel wat stoelendansen gehad hoor . Ik had stoelen in mijn autodie minder duur waren als die in mijn vrouw haar auto , omdat ik die stoelen bijna nooit gebruikte . Maar voor in mijn vrouw haar auto hebben we heel veel kilometers afgelegd voor we stoelen gevonden hadden die we goed vonden .
renYek ,proficiat met je toekomstig tweede kindje . Voor wanneer is het gepland ? Wij krijgen er een derde kindje bij in Mei .
 
Geen ervaring mee, maar van de week toevallig deze gekocht: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1412&groep_id=221&merk=959&m=959

Flink afgeprijsd en volgens de Consumentenbond ook nog beste koop.
Wellicht is die het overwegen waard voor je.

Die heb ik er ook in staan, mede omdat hij ook toen al de beste volgens de consumentenbond en nog een aantal online sites was\is.

Ik heb hem trouwens toen nog voor 179 Euro gekocht, ietsjes meer maar goed wat is nou 179 Euro als je over de veiligheid van je kind praat.


Ik moet trouwens wel zeggen, dat ik tijdens de rit naar de vakantie bestemming een kind met pijn in haar kont had, in mijn mening omdat na een schoonmaak actie van m'n vrouw ze het dempende materiaal niet terug in de stoel geplaatst had waardoor de kleine dus eigenlijk op het plastic zat, na het plaatsen van een stuk extra schuim tbv demping (lokaal gekocht op een Markt) was alles weer in orde en konden we nog even 3 uur verder tuffen..
 

renYek

Lid
Jeps, 100 euro is een mooie prijs en het is een prettige stoel. Het ventje vindt hem lekker zitten in ieder geval. We hebben er meteen een hoes bij gekocht in zijn favoriete kleur.

In juli wordt nummer 2 verwacht :) Alhoewel het ook nog nummer 2 en 3 kunnen zijn. De verloskundige kwam daar niet helemaal uit, dus een echo in het ziekenhuis volgende week moet daar duidelijkheid in scheppen...
 
Bovenaan Onderaan