Rare schade

Okki

Donateur
Tijdens het schoonmaken zie ik ineens een deukje op een wel hele rare plaats....waarschijnlijk iets klemgezeten zou je denken...maar op de rand van de deur zelf zie ik niks....

Toch zonde...

Screenshot_2019-05-05-14-51-05_1.jpg
 

Okki

Donateur
Van die gordel heb ik bekeken, maar dat kan bijna niet...zit de put te laag voor. Iets gestoten zou kunnen, maar gezien de deuk moet dat dan erg hard gegaan zijn...zou ik toch gemerkt moeten hebben....
 

kwillems

Donateur
Iets ertussen gezeten bij het dichtslaan van het portier?
Anyway: het is toch al gebeurd. Het is nu meer een kwestie van 'hoe krijg je het uitgedeukt'.
 

Okki

Donateur
Ik beschuldig niemand....maar nog zo'n vrouwendingetje...die grote tassen moeten altijd voorin bij de voeten met (kans) op krassen op het dashboard kastje....maar ja...als je er wat van zegt.....
 

kwillems

Donateur
Van die gordel heb ik bekeken, maar dat kan bijna niet...zit de put te laag voor. (...)

Hmmm ... gordel zover uitrollen als nodig is bij het omdoen en dan kijken bij volledige of driekwart lengte of deze plek logisch is. En dan zou ik toch zeggen: een gordelgesp bij haperend rolmechanisme.
 
D

Deleted member 26486

Ik had binnen een week exact zo’n deuk, m’n vrouw kwakte even een reiswieg naar binnen..:thumbsup:. Bij een opmerking daarover volgde natuurlijk ontkenning en meewarige blikken, gevolgd door de vraag waar ik me toch druk over maakte.:nono:

Gordelgesp-deukjes zijn vaak kleinere, scherpere deukjes.
 

VAG-man

Forumguru
Ik zal niet zeggen dat ik er meer van weet, maar als ik moet gokken dan moet het een gordel zijn.
 
Bovenaan Onderaan