Rapid

dank u.. ik heb nu een Rapid 1.2 TSI, 132.000km maar omdat we ( mijn vrouw en ik ) allebei een leasewagen rijden wordt er niet mee gereden. hij staat nu vooral geparkeerd voor de deur en dat vinden we wel zonde.. We denken er al een tijdje over om een te verkopen want deze Rapid hoort niet stil te staan..
 

CharlesTucker

Forumguru
Als ik het goed lees is die Rapid van hem zelf, maar wil hij 'm verkopen omdat zowel hij als z'n vrouw in een leasewagen rijden. De Rapid staat dus ongebruikt voor de deur geld te kosten. Inderdaad zonde, dan zou ik 'm ook verkopen. Maar wel na eerst even wat gerekend te hebben, misschien is het wel goedkoper om een of beide leasewagens alleen zakelijk te gebruiken, dan betaal je (in NL) geen bijtelling. Als je niet al te veel prive rijdt is het misschien wel goedkoper om de prive-ritjes in de Rapid te doen?
 
Yes, sorry, ik was niet heel duidelijk.. Wij rijden beiden lease en de Rapid staat nu voor de deur... deze in december aangeschaft bij Louwman Hoofddorp met 1 jaar extra service garantie, dus bij elk wissewasje kan ik langs ( nu 3 x geweest).. ik heb in dit jaar nog geen 2500km gereden en dan wordt t wel een dure auto.. ik dacht als er nog Rapid lovers zijn, dan zal ik die hier wel moeten vinden)) of als jullie iemand kennen die een Rapid waardig is, dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt
 
Bovenaan Onderaan