Rapid Spaceback video

Bakkertje

Forumguru
Die zwarte strip hoort er ook niet op, kijk maar verderop in het filmpje..
Een Spaceback met panorama dak, een paar mooie wielen en een beetje verlaagd en je hebt een hele leuke auto ;)
 

VEEJAY

Forumguru
Prijsvraag VerrassendSKODA:
ŠKODA breidde de faciliteiten in de belangrijkste fabriek uit om de productie van de Rapid Spaceback plaats te laten vinden. In welke plaats staat deze fabriek?

Antwoord:
Mladá Boleslav
 

Blacky

Forumguru
Prijsvraag VerrassendSKODA:
ŠKODA breidde de faciliteiten in de belangrijkste fabriek uit om de productie van de Rapid Spaceback plaats te laten vinden. In welke plaats staat deze fabriek?

Antwoord:
Mladá Boleslav

Niet voorzeggen!:nono:
 

Blacky

Forumguru
In de nieuwste Autobild staat een artikel over de Rapid Space Back en blijk daar €2500,- goedkoper als de goedkoopste Golf. Komt verder goed uit de bus.
 
Zit er ook een zonnescherm in het panoramadak?
In de zomer heeft mijn dochter al last van de zon achterin laat staan als je het panoramadak hebt.
 
E

Ex-lid 2926

Gisteren op de IAA uitgebreid de Rapid Spaceback (en alle andere Skoda's) bekeken. En misschien hoor ik het niet te zeggen op een Skoda forum, maar de auto valt mij niet mee. Het voor mij belangrijkste minpunt van de hatchback geldt dus ook voor de spaceback. Ik had gehoopt dat de stoelen en de zitpositie verbeterd zouden worden, maar helaas. Ik ben vrij lang (1.92) en zit absoluut niet lekker in de Rapid. De stoelen zijn veel te vlak en kunnen gewoon niet ver genoeg naar achteren geschoven worden. Heel gek, maar een Citigo biedt voorin aanmerkelijk meer zitruimte.
Even over de andere nieuwtjes. De Octavia RS is fantastisch en de facelift van de Yeti is ook erg geslaagd.
Er was weer heel veel te zien en te genieten in Frankfurt. Prachtige presentaties, vooral van Mercedes Benz en BMW, heel veel nieuwe modellen (De Peugeot 308 is wel erg mooi geworden) en een echte autosfeer. Daarbij is Frankfurt ook een echte aanrader. Mooie City, geweldig openbaar vervoer net, zeer betaalbare eetgelegenheden. En vanuit NL vlot te bereiken.
 

Blacky

Forumguru
Gisteren op de IAA uitgebreid de Rapid Spaceback (en alle andere Skoda's) bekeken.
En misschien hoor ik het niet te zeggen op een Skoda forum, maar de auto valt mij niet mee. Het voor mij belangrijkste minpunt van de hatchback geldt dus ook voor de spaceback. Ik had gehoopt dat de stoelen en de zitpositie verbeterd zouden worden, maar helaas. Ik ben vrij lang (1.92) en zit absoluut niet lekker in de Rapid.

Je mag je mening heus wel zeggen Harrie. :thumbsup:. Mij trekt de Yeti niet. Vooral de te kleine kofferbak. Dat wil niet zeggen dat hij niet slecht is maar onze verwachting is anders.
 
Bovenaan Onderaan