Rapid spaceback Monte Carlo

michelover

Forumguru
Hoop dat ze de bekleding van de stoelen nog aanpassen. Dat zelfde zat in een Spaceback op de IAA en dat zag er niet uit. Vreselijk gedateerd en goedkoop.
 

Michel

Forumguru
Ik vind het interieur van de Rapid sowieso redelijk achterhaald. Begrijpelijk, want het is een budgetmodel, maar erg fraai is het allemaal niet. Zeker die middenarmsteun is gewoon lelijk en goedkoop ogend.
 

Desperado

Forumguru
Het dashboard en de knoppen zouden zo uit de O1 kunnen komen. Maar dat stoort mij niet. De armsteun ziet er inderdaad niet al te stevig uit. Maar zoals je al aangeeft, voor een budgetmodel moet je ook niet teveel verwachten. Met andere bekleding zou ik hem ook best willen hebben.
 

Joske

Forumguru
maar carrokes (vrij vertaald uit het Vlaamsch dialect: vierkantjes) in het interieur van een Golf GTI vinden jullie vast allen wel mooi dan? :lezen:
 

Joske

Forumguru
Wel, ik denk dat dit zo wat een beetje de opzet geweest is van de (intussen ontslagen) interieurdesigner van de Spaceback.. beetje een icoon proberen benaderen maar daarin schromelijk gefaald ;)

of een retro gevoel willen creëren.. maar mij, vast wel al duidelijk, zegt het niets
 

staal

Actief lid
Ik vind de bekleding juist wel leuk, beter dan de zwarte bekleding die ik nu heb. Het stuur vind ik erg mooi en de pedalen ook, ik had wel inmiddels een voetensteun verwacht.
 

ertromp

Forumguru
Ik vind de bekleding juist wel leuk, beter dan de zwarte bekleding die ik nu heb. Het stuur vind ik erg mooi en de pedalen ook, ik had wel inmiddels een voetensteun verwacht.
Inderdaad nu valt het me ook op: die voetsteun wil maar niet komen :banghead:
 

michelover

Forumguru
Nou zag ik net de Audi S1 op een foto en daar zit de juiste voetsteun in. Zou die ook in een Rapid geplaatst kunnen worden???
 

ertromp

Forumguru
Wellicht als je achter een bestelnummer kunt komen van die voetsteun.

Is het deze?

shop_items_catalog_image619674.jpg


Daar hoort dit Audinummer bij : 8X0064205A
 

michelover

Forumguru
@ertromp, nee het is het zelfde desgin als de pedalen. de voetsteun op jou foto is van de oude "RS". Zal eens bij de dealer gaan kijken maar het lijkt mij dat bij de S1 de voetsteun ook gewoon in de bekleding vast zit. Dus niet zo ingebouwd als bij de Octavia/Superb2.
 

michelover

Forumguru
@Joske, ja klopt die heeft mijn vader ook besteld voor zijn Rapid Spaceback. Maar bij het Dynamic pakket zitten de pedalen die ook in de Monte Carlo uitvoering zitten. En die zijn van een ander design. De Octavia III RS heeft ook deze nieuwe pedalen, alleen de voetsteun is niet geschikt voor de Rapid. Welke overigens ook verkocht wordt bij Superskoda. Vandaar dat ik verder zoek naar een voetsteun welke past bij de pedalen, en ik denk dat de S1 die heeft. Als ik de plaatjes op Autoweek mag geloven.
 
Bovenaan Onderaan