Rapid ophalen

Kensel

Forumguru
Vandaag is het dan zover. Mijn pa heeft een Rapid gekocht en mag deze vandaag gaan ophalen.

Het betreft een zwarte Rapid (Ambition) met 1.6 TDI CR motor.
Aangezien het een demomodel is, is de auto vrijwel full option aangekleed!

Ik ga uiteraard foto's maken en zal ze hier even posten!
Aangezien m'n pa ook meekomt naar de meeting, ben ik nog bezig hem te overtuigen om met de Rapid te gaan ;)

Cordoba

Forumguru
Ik heb de Rapid alleen nog maar gezien als auto van/bij de dealer, dus het zou leuk zijn om ook een Rapid in het rijtje Skoda's te hebben.

CharlesTucker

Forumguru
Ik heb er toevallig vorige week donderdag voor het eerst eentje "in het wild" gezien, een witte, hij/zij stond te glimmen op een parkeerplaats bij mij thuis in de buurt. Zag er netjes uit.

Kensel

Forumguru
Nou het is zover, hij was zo blij als een klein kind in een snoepwinkel!
Bij aankomst was het personeel nog met lunchpauze en was de dealer gewoon gesloten haha.
Na even te hebben gewacht konden we naar binnen en na wat formeel geklets was het grote moment daar..

20130415_131009.jpg
De nog 'ingepakte' Rapid!

20130415_131016.jpg
En dan de onthulling..

20130415_131017.jpg

20130415_131019(0).jpg

20130415_131025.jpg

Kensel

Forumguru
Zou echt geweldig zijn als je vader op de meeting komt, et z'n nieuwe rapid ;)

Ik heb de Rapid alleen nog maar gezien als auto van/bij de dealer, dus het zou leuk zijn om ook een Rapid in het rijtje Skoda's te hebben.

Ik heb het zojuist even gevraagd en hij komt inderdaad met zijn Rapid. Hij wil ook lid worden, maar dat moet ik hem nog allemaal even uitleggen. Hij is nogal een druk bijtje en zal vrij weinig op het forum te vinden zijn. Voorlopig doe ik dus nog even voor hem het woord haha.
Maar wij (mn pa [Geert] en ik) komen dus beide met eigen auto (Octavia en Rapid). De Rapid is dus ook te vinden tussen de rest op de 27e!

CDK

Forumguru
heel veel plezier voor toekomstig forumlid Geert met de mooie Rapid, alvast welkom hier! en toppie dat jullie beiden met eigen wagen naar de meeting komen!

tot de 27e, greetz Corné

Cordoba

Forumguru
Ah, je pa is dus bijna naamgenoot (Geert <--> Gert).
Wat me op de foto's opvalt is de antenne die wat vreemd overkomt op de foto, en de achterwisser die zo te zien uit het VW-magazijn afkomstig is (was me eerder niet opgevallen, als ik het goed heb is dit model achterwisser afkomstig van een Golf, dat nu blijkbaar ook op de Rapid zit)

Kensel

Forumguru
De antenne is inderdaad anders dan voorheen. Het is een soort combinatie tussen een 'haaienvin' en een 'korte spriet' - deze laatste is afneembaar voor bijvoorbeeld de wasstraat.
Ruitenwisser is inderdaad bekend gezicht. Blijkt maar weer dat de gehele VAG-groep uit hetzelfde magazijn put ;)

Cordoba

Forumguru
Ruitenwisser is ook een kwestie van smaak, persoonlijk vind ik de achterwisser van de Fabia I mooier (strakker), en er zijn ook opvallend veel Fabia-wissers achterop Seat Leon's en Ibiza's te vinden.

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de Rapid, maak je vader maar snel lid van het SF. Leuk dat jullie aanwezig zijn op de meeting.

ertromp

Forumguru
Mooie auto!!!
En ook ik kan me er bij aansluiten dat het geweldig is dat jullie beiden naar de meeting komen :xyxthumbs:

somebodey

Actief lid
Mooie wagen die Rapid's!

Wij hebben zitten twijfelen tussen de Rapid en de Roomster bij de bestelling.
Maar onze kleine man heeft de doorslag gegeven.. Roomster is veel makkelijker met kleine kinderen.

Ookal ging het oog meer voor de Rapid :D
Veel genot van de wagen!

pascalvh

Nieuw lid
Mooie auto hoor!
Heb hem in het echt nog niet zo vaak gezien en nog helemaal niet in het zwart, maar het staat hem prima :cool:
Veel plezier ermee :)

Bovenaan Onderaan