Verstandige dealer. En die updates komen nog elk kwartaal ook...Het advies van de dealer was overigens om voor dat geld een TomTom met levenslange updates te kopen(aldus de dealer zelf..
Helaas zitten die altijd op de verkeerde plaats. Behalve dan bij Volvo, zo'n zuiltje dat uit het dashboard omhoog komt - dat is een goede oplossing.Maar liever gewoon een net ingebouwd exemplaar.
Helaas zitten die altijd op de verkeerde plaats. Behalve dan bij Volvo, zo'n zuiltje dat uit het dashboard omhoog komt - dat is een goede oplossing.
Ik geef voor mezelf de voorkeur aan montage op het dashboard, tussen de klokkenbult en de linker A-stijl.
Idd. Laat hem het maar 'goed maken' En de octavia werd met 3 jaar aan gratis updates geleverd (nu 'levenslang' als het goed is). Niet dus geen twee jaar zoals de dealer vermeld.Bi aflevering van mijn Rapid werd gezegd dat ik 2 jaar gratis update kreeg. Echter wat blijkt nu..... Verkoper had zich vergist. Dat is bij een Octavia. Ik kwam er achter toen ik nietsvermoedend voor een update binnenstapte. Zonder tranen in z'n ogen werd verteld dat het ongeveer E 200 ging kosten. Haha voor heel wat minder heb je een Tomtom met live-updates. Dus weer een teleurstelling meegemaakt met de Rapid.
Al is het maar omdat onze caravan daar niet achter mag...![]()
Je overschat de capaciteit van de mover-accu, vrees ik...Dan zet je toch de caravan voor de Citigo!
Moet je vragen wat de kosten zijn als je naar een andere dealer gaat met je onderhoud !!Ze gaan een 'aanbieding' maken als ik een update zou willen
Altijd jammer als je niet tevreden bent met een auto. Ik weet alleen niet wat de dealer kan doen aan de stoelen, ophanging, Airco/verwarming en het vermogen etc. Tenzij de stoelen al na 100km zijn doorgezakt. De ophanging constructie fouten heeft etc.Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik merk gewoon aan aan de Rapid dat het kwalitatief net allemaal wat minder is. Stoelen, ophanging, airco/verwarming redelijk weinig qua vermogen, wiswas op voorruit wist niet 1x na. etc. etc. Als ik de dealer daarmee confronteer wordt er niets gezegd. Na mijn eerste 4 Ocatavia's heb ik noodgedwongen een uitstap gemaakt naar Fiat Punto Evo Diesel. Als ik het alles vergelijk was de Fiat echt beter gebouwd en luxer, maar diesel was per 1 januari vorig jaar niet meer interessant. Iets goed aan de Rapid? Ja. Verbruik 1 op 17! Auto's is mijn hobby en je leest en hoort nogal eens wat. Dealer is er dan niet blij mee dat ze een 'expert' horen. Ze hebben liever leaserijders die in september de winterbanden erop leggen..............