ramen sluiten met AB

plagge

Nieuw lid
In mijn oude Skoda had ik de mogelijkheid om met de sleutel de ramen te sluiten door de OPERN knop op de afstandsbediening enige tijd ingedrukt te houden.
Bij mijn huidige Skoda Fabia Combi (2017) lukt dat niet. Is er een speciale handeling voor nodig?
 

Tees

Donateur
Daar is 1) een geschikte comfortmodule voor nodig en 2) moet die optie aangevinkt zijn in het multimediasysteem. Als de optie niet bestaat in het MMS, dan heb je niet de goede module lijkt me. En het staat vast ook in het instructieboekje vermeld hoe die moet ;)
 

EdK

Forumguru
Hier ook een FAb 3 combi uit 2017 en zelfde probleem
Ramen werken dus niet meer op AB.
En bestuurders raam is dmv 1 tik tegen knop in portier te openen of te sluiten maar de overige 3 moet knop continu op of neer gehouden worden om te openen of te sluiten.
Is maar 1 oplossing en dat is dat er modules bekabeling bijgebouwd en ingeleerd moeten worden.
En vermoed zo dat dit een prijzig verhaaltje gaat worden...
 

Canon-Eye

Forumguru
ramen te sluiten door de OPEN knop op de afstandsbediening enige tijd ingedrukt te houden.
Da's op zich al best bijzonder ;) . Bij mijn voorgaande 3 Skoda's én bij de huidige Leon moe(s)t ik juist de SLUITEN-knop ingedrukt houden om alle ramen tegelijk te sluiten. Met de OPEN-knop gaan ze inderdaad open...
 

plagge

Nieuw lid
#Tees Er is inderdaad geen optie in het MMS
#EdK Jammer dat het niet meer werkt maar is nu wel duidelijk.
# Canon Eye Ja inderdaad ik heb de knopjes verwisseld. Bij OPEN was het toen ook ramen open. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Allen bedankt voor het meedenken.
 

jesse_s93

Donateur
Mijn ouders hadden een Fabia 3 (2017) in Drive uitvoering. Ook enkel een comfort module (one-touch) aan de bestuurderskant, overige drie ramen hadden dit niet. Na aanpassingen middels OBD11 toen wel mogelijk gemaakt om het raam aan de bestuurderszijde met de sleutel te bedienen. Kortom, het is mogelijk mits je de juiste module hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan