Radiotext van de STREAM

Matra_Murena

Actief lid
Ik heb de cd-radio STREAM in de Octavia zitten en nu weet ik dat deze in staat is Radiotext te ontvangen (net zoiets als RDS maar dan hele zinnen eigenlijk /forum/images/graemlins/laugh.gif ) Ik dit dus uitproberen, Leuk bij SkyRadio dat je dan meteen ziet welke artiest en welk nummer er speelt.

De grote tip echter is Noordzee FM!!! Voordat je gaat rijden even de radio op Noordzee zetten, radiotext bekijken en dan zie je het weer (lekker belangrijk) en de flitserinformatie voorbijkomen! Binnen 30 seconden heb je alle flitsmeldingen te pakken! TOP!
 

Matra_Murena

Actief lid
Vreemd genoeg doet Radio538 er niet aan mee, terwijl die wel over de RDS alle meldingen sturen. Maar dan moet je de hele tijd de display in de gaten houden /forum/images/graemlins/frown.gif
 
K

konehead

Euhmm kort vraagje...

Hoe kan je scrollen door de radiotekst? Want als er veel flitsers staan moet je scrollen, toch? Ik heb ook wel eens op die knop gedrukt, bij sky zie je idd het nummer staan.
Cheers, Kone
 

Arjen

Actief lid
Knopje info op de radio verzorgt bij mij de scroll niet. Het geeft alleen de laatste RDS informatie weer. Vervolgens springt het display automatisch weer terug naar het standaardscherm.

Bedoelen jullie dit, of kun je echt scrollen door alle reeds ontvangen RDS berichten ?

In dat geval ben ik erg benieuwd hoe dat moet.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Knopje info op de radio verzorgt bij mij de scroll niet. Het geeft alleen de laatste RDS informatie weer. Vervolgens springt het display automatisch weer terug naar het standaardscherm.

Bedoelen jullie dit, of kun je echt scrollen door alle reeds ontvangen RDS berichten ?

In dat geval ben ik erg benieuwd hoe dat moet.

[/ QUOTE ]


bij mij ook... /forum/images/graemlins/confused.gif

Weet iemand hoe je dit moet aanpassen.
 

Matra_Murena

Actief lid
Dat heb ik inderdaad ook. Moet je steeds weer even op het knopje drukken. /forum/images/graemlins/frown.gif Als je het ingedrukt houdt krijg je bovendien een scherm vol met code's die nergens over gaan en moet je de radio even uit en aan zetten.
 
Bovenaan Onderaan